20 Sep 2013

Mam dres.

Po całym tygodniu w korporacji nie rozważam żadnego innego ubioru niż sneaki, bluzy, legginsy i generalnie wszystkiego co jest zakazane w dress codzie;)
Z tego zestawu w biurze dozwolona jest jedynie płaszczyko-bluza, którą kupiłąm na ostatnim Bike & Fashion od For Heart. Uznałam, że z typowym dresem adika będzie to wyglądało dość nietypowo:) Do tego moje ukochane koturny. Wiem, że też je lubicie - na dole podlinkowałam Wam do sklepu :)
Idealny zestaw na naleśniki do Prasowego ;)
Iza dzięki za foty :)

cardigan - for heart
sweatpants - adidas Originals
sneaker wedges - adidas Originals
purse - zara
watch - timex 80

Wix

13 comments:

Say me Justine said...

Plaszczo-bluza jest genialna! Niestandardowo i ciekawie:)

SkandiChic said...

Świetny, luźny outift. Najbardziej podoba mi się góra :)

Lili S said...

Buty naprawdę super, a torebka genialna! - mimo, że sama zakładam dresy tylko na fitness to stylizacja bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

Anna Sławeta said...
This comment has been removed by the author.
Róża Bijoch said...

świetny look :)

http://bijoch.blogspot.com/

Kalina said...

wcale Ci się nie dziwie ;) swoją drogą genialnie wyglądasz w takim zestawieniu ;) pozdrawiam!

Zocha-Fashion said...

Super buty , świetnie wyglądasz:)
Pozdrawiam Serdecznie
http://zocha-fashion.blogspot.com/

LunarDiamond said...

Bardzo mi się podoba Twój blog, jest naprawdę bardzo interesujący i śliczny !
Co Ty na to abyśmy się obserwowały nawzajem?
Pozdrawiam Alexandra
xoxo

super-size-xl said...

oszalałam :)) mega stylówa

Invisiblecreations said...

Nice comfy outfit! I'm following you on bloglovin. I'd like it if you checked out mine!

invisiblecreations.nl

Styleby Agnes said...

Komplet jest zjawiskowy, chyba sama się skuszę :)))
Buziaki

Kasia DirtyFashion said...

Świetny look - na luzie, mimo wszystko nie standardowo.

http://kasiadirtyfashion.blogspot.com/

Hubert Mrozowicz said...

Jej jak mi się Twoje buty podobają !

http://hubertmrozowicz.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...