18 Dec 2011

Featured in Elle 2

Niedawno zorientowałam się, że nie mam na blogu tych zdjęć ani skanu z drugiego wydania Elle, w którym było moje zdjęcie. Zdjęcia są z września 2011 Elle to chyba numer listopadowy. 
Dwa razy wysłałam zgłoszenie i dwa razy się udało:)
Outfit wydaje mi się jak najbardziej nadal aktualny poza zakolanówkami.Natomiast napewno nieaktualna jest moja figura;)


Jacket - M&S sh
fake fur vest - sh
heart necklace - vintage
owl necklace - H&M
boots - top shop

PRZYPOMINAM O KONKURSIE I KUPONIE RABATOWYM
KLIK

10 comments:

Daria-porcelain said...

wyglądasz fantastycznie!

Pepa said...

Świetnie:)

CurlyFashion said...

nie dziwię się, że pokazali outfit w elle! gratuluję, świetny look :*

AgneseFF said...

Świetna stylizacja więc oczywiste że ją pokazali :))) Gratuluje :)

Silesia Street Look said...

Świetnie, marynara wspaniała ;) Gratulacje wyróżnienia ;) Pozdrawiam Gabanka

Mocniejsza niż korona said...

niesamowicie !

Gosia said...

Rewelacyjna marynarka

MADAMESUNNY said...

Świetna stylizacja:)Ja uwielbiam zakolanówki, na zimę wystarczy zmienić je na wełniane:)
Zapraszam do mnie
www.stylbook.blogspot.com:)

MEG said...

zajebista marynara!!!!!:DDD

Ala said...

chociaż kratki się boję, to Twoja prezentuje się świetnie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...