10 Jul 2011

London! part 1

Zgodnie z obietnicą wrzucam zdjęcia z Londynu. W tym mieście nie trzeba zwiedzać niczego konkretnego, aby zobaczyć mnóstwo ciekawych rzeczy!
Zwróćcie uwagę na gumowe buty (nie tylko melissa jest w cenie, ale też dziurkowane trampki Native, czy baleriny open toe Crocsa), butik Irregular Choice (czułam się tam jak w disneylandzie), interesujące witryny sklepowe (zupełnie inna bajka niż u nas!), klasyczne puby, malownicze zauki, koturny Jeffreya Campbella pochlapane farbą (muszę spróbować DIY), no i moje nowe niebieskie gumowe butki JuJu Jellie:)
Każde zdjęcie możecie powiększyć. Enjoy!

14 comments:

Ewa Wiertel said...

piękne , kolorowe zdjęcia!!

D. said...

Od dawna chciałam lecieć do Londynu :) Tymi zdjęciami naprawdę mnie do tego zachęciłaś. Cudowne zdjęcia, tyle kolorów, tyle energii- fenomenalnie :)
Pozdrawiam :)

natis-life-style.blogspot.com said...

super zdjęcia, ja może we wrzesniu się wybiore :)

zapraszam do mnie!

FuturisticChic said...

Ja też niebawem będe w Londynie, już się nie mogę doczekać ;) super zdjęcia!

Unknown said...

kocham takie fotki a w szczegolnosci czerwoną budkę telefoniczną! :)))

http://nesairah-nesstyle.blogspot.com/

pocahontas said...

świetne zdjęcia

Unknown said...

cudne foty, irregular choice również kocham, a w Londynie będę pomieszkiwać w sierpniu, więc Twoje foty tylko potęgują moje zniecierpliwienie ah :P

Foxy Lejdi said...

uwielbiam to miasto!!!!!:D

Anonymous said...

mega porcja fantastycznych , pozytywnych zdjęć :) Widać jak nasze ulice różnią się od siebie :) Pzdr. :)

sskers said...

Co kraj to obyczaj i dla osoby z zewnątrz wydaje się wszystko takie fascynujące. Z Twoich zdjęć można wywnioskować, że jest bardziej kolorowo aniżeli w Polsce.

Anonymous said...

Uważam, że Londyn jest naprawdę pięknym miastem i z wielką chęcią wybrałabym się tam ponownie ;)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

Addictedtobeauty said...

Ahh! Zazdroszczę Ci tego wyjazdu! :D Super zdjęcia!

black pearl said...

świetne zdjęcia! muszę się w końcu wybrać do Londynu:)

http://www.justblackpearl.blogspot.com/

LeCHiC said...

pięknie, kolorowo i magicznie wyszedl Londyn na Twoich fotach!!!choc jestem tu czesto, nigdy w ten sposób go nie odbieram, jak teraz,gdy zobaczylam Twoje fotografie;)

enjoy your trip

xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...