26 Aug 2011

Varsity - upgrade!

Kiedy byłam w Londynie, zupełnie przypadkiem trafiłam do pasmanterii ze WSZYSTKIM. Oczywiście były tam też duże litery, których NIGDZIE nie mogłam znaleźć w Polsce. Dlatego drugi raz przerobiłam personalizację mojej varsity, którą znacie stąd.
 :)
Dziękuję mamie za pomoc w przerabianiu wszystkich moich ciuchów, lovyou:*

 varsity jacket - camaieu DIY
dress - H&M
long belt - house
waist purse - sh
shoes - new look
glasses - hebe

Możecie codziennie głosować na ten outfit w konkursie domów towarowych centrum:)
Konkurs



20 comments:

PORCELAIN DESIRE said...

Super bluza ;)

Ourdestination said...

i sukienka i bluza świetne,ale nie razem ;>

anna. said...

fajnie przerobiłaś! ;-)

anna. said...

fajnie przerobiłaś! ;-)

kasia said...

Ciekawe połączenie zwiewnej sukienki i sportowej bluzy.

cuksowa said...

zaskakujące połączenie!

Emily said...

Zobaczyłam to zdjęcie w konkursie na facebooku i od razu zaczęłam szukać Cię na polskich szafach z nadzieją że masz bloga. No i nareszcie Cię znalazłam! Świetny blog! Świetne zestawy! Masz bardzo ładną twarz i jesteś super fotogeniczna! Dołączam do Twoich stałych czytelniczek ;)
Pozdrawiam

meg said...

zarabista kurtka!!!!!

Pszczoła said...

zaaazdroszcze wyjazdu do LDN:( haha
świetna sukienka no i oczywiście kurtka!:)

Wix said...

dzieki, bardzo mi miło:)

Pędraczek said...

to połączenie jest zaskakująco dobre! nigdy nie pomyślałabym żeby tak skomponować sukienkę z bluzą! :) a wyszło genialnie

pozdrawiam cieplutko! :)

Kamila said...

trochę mi się gryzie bluza z taką kiecką...

Sara said...

wygląda naprawdę fajnie :D

http://saruliru.blogspot.com/

różowa szminka said...

Śliczna sukienka

MoodHomme said...

Jeśli chcesz, zapraszam Cię serdecznie na moje rozdanie. Nagrodą jest dowolny kosmetyk ze sklepu Crafterie :)

margaritats said...

adore your style!!the dress is amazing!

Landi29 said...

swietna stylizacja! cudowna sukienka

Anonymous said...

Witam serdecznie! Jestem w trakcie pisania pracy dyplomowej na temat internetowej społeczności szafiarek. Serdecznie zapraszam Was do wypełniania poniższej ankiety. Wiem, że było już wiele próśb dotyczących wypełnienia ankiet i być może jest to już męczące. Mimo to wierzę, że mi pomożecie. Wszystkie odpowiedzi będą poufne, anonimowe i wykorzystane tylko w celach edukacyjnych.
Poniżej zamieszczam link do ankiety (link należy skopiować i otworzyć w nowym oknie)

https://spreadsheets.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dHRqT3I4LWlZXzc1N0lheEZxdVdqTnc6MQ

Pozdrawiam i z góry bardzo, bardzo dziękuję za każdą wypełnioną ankietę:)

Anonymous said...

They are very fashionable and also well accepted items
of jewelry. When determining the best rose plant to add to a flower bed,
you have many choices. Start the fun off right with unique baby shower gifts.
Gents can also look to the stars as well with costumes of well-known leading men, quite often with unbelievably realistic looking masks
that happen to be talked about at all forms of Trick or treat
parties. That someone took the time to create something with
me in mind is always extra special.

My web-site cute animals falling asleep

Anonymous said...

Hiya very nice website!! Guy .. Beautiful .. Superb ..
I'll bookmark your site and take the feeds additionally?
I am happy to find so many helpful information here within the put up, we
want work out more techniques on this regard, thank you
for sharing. . . . . .

Take a look at my web blog http://firstanniversarygift.net

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...