26 Aug 2011

Varsity - upgrade!

Kiedy byłam w Londynie, zupełnie przypadkiem trafiłam do pasmanterii ze WSZYSTKIM. Oczywiście były tam też duże litery, których NIGDZIE nie mogłam znaleźć w Polsce. Dlatego drugi raz przerobiłam personalizację mojej varsity, którą znacie stąd.
 :)
Dziękuję mamie za pomoc w przerabianiu wszystkich moich ciuchów, lovyou:*

 varsity jacket - camaieu DIY
dress - H&M
long belt - house
waist purse - sh
shoes - new look
glasses - hebe

Możecie codziennie głosować na ten outfit w konkursie domów towarowych centrum:)
Konkurs



16 comments:

Daria-porcelain said...

Super bluza ;)

Ourdestination said...

i sukienka i bluza świetne,ale nie razem ;>

annaa. said...

fajnie przerobiłaś! ;-)

annaa. said...

fajnie przerobiłaś! ;-)

kasia said...

Ciekawe połączenie zwiewnej sukienki i sportowej bluzy.

Anonymous said...

zaskakujące połączenie!

Klaudia said...

Zobaczyłam to zdjęcie w konkursie na facebooku i od razu zaczęłam szukać Cię na polskich szafach z nadzieją że masz bloga. No i nareszcie Cię znalazłam! Świetny blog! Świetne zestawy! Masz bardzo ładną twarz i jesteś super fotogeniczna! Dołączam do Twoich stałych czytelniczek ;)
Pozdrawiam

MEG said...

zarabista kurtka!!!!!

Pszczoła said...

zaaazdroszcze wyjazdu do LDN:( haha
świetna sukienka no i oczywiście kurtka!:)

Wix said...

dzieki, bardzo mi miło:)

Pędraczek said...

to połączenie jest zaskakująco dobre! nigdy nie pomyślałabym żeby tak skomponować sukienkę z bluzą! :) a wyszło genialnie

pozdrawiam cieplutko! :)

CurlyFashion said...

trochę mi się gryzie bluza z taką kiecką...

Sara said...

wygląda naprawdę fajnie :D

http://saruliru.blogspot.com/

Anonymous said...

adore your style!!the dress is amazing!

Unknown said...

swietna stylizacja! cudowna sukienka

Anonymous said...

They are very fashionable and also well accepted items
of jewelry. When determining the best rose plant to add to a flower bed,
you have many choices. Start the fun off right with unique baby shower gifts.
Gents can also look to the stars as well with costumes of well-known leading men, quite often with unbelievably realistic looking masks
that happen to be talked about at all forms of Trick or treat
parties. That someone took the time to create something with
me in mind is always extra special.

My web-site cute animals falling asleep

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...