17 Apr 2011

Varsity!

Śpieszę z nowym postem;) Nowa praca i brak internetu w nowym mieszkaniu nie sprzyja blogowaniu, chociaż okolice do robienia zdjęć mam teraz wymarzone.
Główną bohaterką dzisiejszego postu jest custom varsity - czyli po co kupować u projektantek, skoro można zaprojektować samemu. Klasyczna varsity + kilka naszywek i voila!
Jedyną varsity, na jaką mogłabym wydać dużo pieniędzy jest Adidas Originals x Star Wars - Super Death Star - Stormtrooper Varsity ...ale cóż na razie muszę zadowolić się pierścionkiem z Darth Vaderem;)
Moje dzieło miało swoją premierę wczoraj na Mustache Warsaw yard sale, fajna impreza i hamburgery z bajglem i rzeżuchą:)


A we wtorek byłam na rozdaniu nagród Joy trendy. Wygrało między innymi C-THRU, które sama zgłaszałam do konkursu:) Imprezę prowadził Wolański, był też pokaz jego sukienek i chodziły dziewczny z Top Model. Premierę miały torebki Lilou, które kompletnie nie przypadły mi do gustu. Plus dla Patrycji Kazadi za energetyczny występ:)

9 comments:

Anonymous said...

Kurtke super ! bardzo mi się podba. ale reszta bez sensu. Reszta nei pasuje do kurtki, torebka z innej bajki , buty też. Bluzka z targu chińskiego, zupełnie na nie !

aeila said...

Wiki Ty Jestes Mistrzynia w street fashion. Ja Ciebie ubostwiam za ta kreatywnosc. Kurtka jest mega - zdolniacha z Ciebie. Swietnie wygladasz

Wix said...

no bez przesady! :D :*

Ewa Wiertel said...

genialna kurtka!

behindblueeyes said...

swietna kurtka ;D i zauwazylam tez paznokcie w soczystych kolorach

Domi said...

Świetna kurtka. Po prostu wow!:)

Anonymous said...

kurtka prześwietna.;.d WIXXXXXA. ;.DDDD

Sulanovska said...

kurtka jest obłędna! :D
wyglądasz jakby Cię żywcem wyciągnęli z ulic Nowego Yorku!
świetnie!

Anonymous said...

taka faktura materiału, poza tym talia jest zaznaczona nieco wyżej. ale i tak jest naaajs.;.d

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...