9 Jun 2010

ELLE

Dziś wyszło nowe ELLE, w którym można mnie zobaczyć jako laureatkę II edycji konkursu Zostań trendsetELLEką.



A co zabawne, sama dziś byłam w zespole, który wybierał laureatów konkursów portalu sophisti.pl : Autokreacja, Moda za 500 i Stylizacje vintage. Zwycięzcy beda mieli okazję przygotować sobie jak najlepszą kreację i zaprezentować się na wybiegu podczas Warsaw Fashion Street!!! Zazdroszczę:)

Jednocześnie informuję, że nadal jest szansa zaprezentowania się na wybiegu, wystarczy przyjść fajnie ubranym na Warsaw Fashion Street i szukać mnie, bądź moich kolegów. Będziemy wyłapywać Was z tłumu:) czekają fajne nagrody:)
Dodawajcie się do strony eventu na Facebooku:
Fashion People - strona eventu tutaj
Zdjęcia z archiwum sophisti.pl -  Fashion People z zeszłego roku:

Moja stylizacja do ELLE:

Żakiet / blazer -SH
Top, Skirt - HM
Torba "Amy I don't need rehab, just retail therapy" - ASOS
Trampki - SH

8 comments:

Tasak said...

Hej! Pisalas mi na blogu o wystapieniu na WFS... Czekam na szczegóły;D Pozdrawiam!:)

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Wix said...

tak tak, wszystko się zgadza, jutro będę w biurze i Was wszystkie obdzwonie:) Gratuluję raz jeszcze!

meat said...

a to sama przyozdobiłas trampki czy juz byly takie diamentowe?:)

Wix said...

byyyyyły już takie:) dlatego radośnie się na nie rzuciłam. całe 6 zł:) jak bym zrobiła to sama NA PEWNO bym się pochwaliła:)

darenia said...

wyglądasz bosko! dzięki za cynk juz nie moge sie doczekać :)

Wix said...

Dziewczyny, sorry, jednak będę dzwoniła na początku przyszłego tyg, czekamy na potwierdzenie paru osób

Unknown said...

świetna marynarka :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...