10 Feb 2014

Injured but well dressed

Mamy taką wspaniałą wiosnę tej zimy, że jakaś byle kontuzja nie powstrzyma mnie przed zaczerpnięciem odrobiny słońca:) Tymbardziej przed strojeniem się ;D

Ostatnio mam obsesję na punkcie kompletów we wzorki. Mam już trzy.
Zawsze też podobało mi się połączenie szarego z limonkowym - tadamm:)
Czaiłam się też już jakiś czas na ZXy, najbardziej rozchwytywany model adidasów nadchodzącego sezonu.
No i uwielbiam moją nową parkę, którą można nosić na 3 sposoby, niedługo pokaże pozostałe sposoby na FB i Insta (koniecznie sprawdźcie mój Instagram).

Trzymajcie kciuki żeby moje kolano cudownie ozdrowiało, thx :))


beanie - Carhartt
top and leggins suit - adidas Originals
ZX 850 sneakers - adidas Originals
purse - mohito
parka - United Colors of Benetton
shades - Furla

7 comments:

ImSebaNO said...

Fajne buty, mega zestawienie. Wszystko EXTRA!! Jeszcze raz życzę szybkiego powrotu do zdrowia <3

zapraszam do mnie
imsebano.blogspot.com
imsebano-fashion.blogspot.com

modenfer said...

Świetne połączenie kolorów! Życzę zdrówka :-)

Camillie Fashion said...

Mega stylowe zestawienie. Wygladasz fenomenalnie i te neony idealnie wspolgraja :)

Wix said...

thx :)))

Wix said...

thx :)))

angelika eM said...

G E N I A L N A <3

Elisa Caldwell said...

Great post thanks for writing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...