11 Nov 2012

OS press conference

Zostałam szczęśliwą mamą bliźniaków i postanowiłam ogłosić to światu;)
Original Source, z którym pracuję na co dzień ma 2 nowe produkty: Orange & Liquorice oraz Plum & Maple Syrup. Mam nadzieję, że Wam się spodobają:)) Moim zdaniem pachną bosko, nie wspominając o modnym wyglądzie - norweskich sweterkach <3 p="p">Na konferencji oprócz nowych produktów prezentowaliśmy wyniki badań - Czy Polacy są nierutynowi? Wyniki komentował Michał Piróg.
Może powinnam zrobić jakiś konkurs i rozdać Wam pare tych cudeniek do stestowania? Bylibyście zainteresowani?:)




Shirt - sh
Watch - DKNY
Necklace, Bracelet - Primark
Pants - Camieu
Boots: Zara

Fot: Jarek Sczepanczyk

Wix

8 comments:

Anonymous said...

TEN CZEKOLADOWO-POMARAŃCZOWY JEST NAJLEPSZY !!!

Unknown said...

Super zdjęcia, wyglądasz pięknie!!!

PlANTOFELEK said...

Jasne że tak!!:)

MadeOfTears said...

Rewelacyjnie tutaj :) Obserwuję =]

Unknown said...

Super blog :) Bardzo podobają nam się Twoje stylizacje:) Zapraszamy do nas, właśnie startujemy, może jakieś rady?;)
Pozdrawiamy!

CurlyFashion said...

ja jestem zainteresowana, bo nigdy nie miałam tych produktów w łapkach ;-)

OllMmi said...

uwielbiam je!

Brownsville Home Builders said...

Inteeresting read

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...