2 Jun 2012

Kupisz s/s 2012

We wtorek dzięki marce E zabrałam 3 blogerki na pokaz Roberta Kupisza wiosna/lato 2013. Postanowiłam pokazać dziewczynom przed pokazem pare fajnych miejsc w centrum Warszawy i było bardzo wesoło:) Chociaż między nami jest 10 lat różnicy (!) to chyba można powiedzieć, że moda łączy pokolenia;) Na miejscu też było bardzo fajnie, miałyśmy miejsca siedzące, fotografa do dyspozycji, a dziewczyny zapoznały się z Robertem i jego managerką. Pamiętajcie - warto brać udział w moich konkursach!:P

Jeśli chodzi o mój outfit to odrobiłam pracę domową i założyłam akcenty w tematyce pokazu: dziki zachód. Ramoneska z frędzlami i pasek z klamrą Wix (ręcznie wycinaną przez Blinko!)

Sam pokaz był jak zwykle powalającym widowiskiem: idealnie dobrana muzyka, światło i modelki. Jeśli chodzi o ubrania to wielki plus dla Roberta za konsekwencję i styl wyraźnie charakteryzujący jego markę, choć nie do końca mój. ...I jest jeden mały szkopuł - koszulki z orłem są już passe. Teraz koszulki są bardziej Wanted niż kiedykolwiek:)




fringe jacket - bershka
tee - h&m
WIX belt - blinko - hand made
pants - New Look
shoes - Marni for H&M
clutch - no name

Wix

19 comments:

mess-around said...

wszystkie bardzo fajnie i promiennie wygladalyscie;) Gratuluje mozliwosci zobaczenia koolekcji na zywo;)

Unknown said...

Świetnie wszystkie wyglądacie i już żałuje że mnie tam nie było ;)
zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;p

AgneseFF said...

Wyglądasz nieziemsko!!!!!!!!!!! KWITNIESZ!!!!!!!!! :D:D:D Uwielbiam Twoje przemiany :) Dziewczyna w żółtej marynarce..... również skradła moje serce:)))
Pokaz wygląda ciekawie..... chętnie przygarnęłabym kilka sztuk :D:D:D

Wix said...

Agnes, za każdym razem tyle miłych słów... DZIĘKUJĘ!!!:)))))

Bobs. said...

przezajebista frędzelkowa kurteczka! Poza tym Kupisza darzę wyjątkową sympatią ;)

Adrienne said...

Świetnie wyglądacie,ultrakobieco! A sam pokaz jak oglądam relacje,ciekawy, zarówno od strony kreacji jak i przygotowania :)

MEGA-FASHIONNN ! said...

przepięknie wyglądałyście !;)

galaxiumona said...

widziałam jedno ze zdjęć Maffashion :) cholernie zazdroszczę możliwości ,wyglądacie wszystkie zjawiskowo :)

Magda Dziedzic said...

Zazdroszcze!

malamajka.blogspot.com

Paulina said...

Masz bardzo radosna i pozytywna buzie !

pozdrawiam!

Amelia said...

co za szczęściary ! *.*

style point said...

Oj wygladalas fantastycznie xx zazdroszcze

abc said...

Koszulek z orłem jest zdecydowanie za dużo. Podoba mi się tylko oryginał =)
Wspaniała przygoda! Stroje na pokazie świetne, nie tylko te modelek ;]

. said...

mam taką samą kurtkę ;)
http://afterjanis.blogspot.com/

The Real Life said...

Lubię ten bezpretensjonalny styl Kupisza:)

CurlyFashion said...

jej, jak inspirująco! ostatnio chodzi za mną stylizacja w stylu dzikiego zachodu :)

Anonymous said...

niesssamowicie smakowite dziewoje! :)
świetnie tu. obserwuję. pozdrawiam serdecznie

. said...

EEEEEEEEEE no nie wiem, ja JESzcze nie dostałam mojej nagrody pocieszenia...

Wix said...

wysyłka jest planowana na ten tydź, trochę cierpliwości srsly?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...