2 Jun 2012

Kupisz s/s 2012

We wtorek dzięki marce E zabrałam 3 blogerki na pokaz Roberta Kupisza wiosna/lato 2013. Postanowiłam pokazać dziewczynom przed pokazem pare fajnych miejsc w centrum Warszawy i było bardzo wesoło:) Chociaż między nami jest 10 lat różnicy (!) to chyba można powiedzieć, że moda łączy pokolenia;) Na miejscu też było bardzo fajnie, miałyśmy miejsca siedzące, fotografa do dyspozycji, a dziewczyny zapoznały się z Robertem i jego managerką. Pamiętajcie - warto brać udział w moich konkursach!:P

Jeśli chodzi o mój outfit to odrobiłam pracę domową i założyłam akcenty w tematyce pokazu: dziki zachód. Ramoneska z frędzlami i pasek z klamrą Wix (ręcznie wycinaną przez Blinko!)

Sam pokaz był jak zwykle powalającym widowiskiem: idealnie dobrana muzyka, światło i modelki. Jeśli chodzi o ubrania to wielki plus dla Roberta za konsekwencję i styl wyraźnie charakteryzujący jego markę, choć nie do końca mój. ...I jest jeden mały szkopuł - koszulki z orłem są już passe. Teraz koszulki są bardziej Wanted niż kiedykolwiek:)





fringe jacket - bershka
tee - h&m
WIX belt - blinko - hand made
pants - New Look
shoes - Marni for H&M
clutch - no name

Wix

19 comments:

mess-around said...

wszystkie bardzo fajnie i promiennie wygladalyscie;) Gratuluje mozliwosci zobaczenia koolekcji na zywo;)

FashionByMiLady said...

Świetnie wszystkie wyglądacie i już żałuje że mnie tam nie było ;)
zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ;p

AgneseFF said...

Wyglądasz nieziemsko!!!!!!!!!!! KWITNIESZ!!!!!!!!! :D:D:D Uwielbiam Twoje przemiany :) Dziewczyna w żółtej marynarce..... również skradła moje serce:)))
Pokaz wygląda ciekawie..... chętnie przygarnęłabym kilka sztuk :D:D:D

Wix said...

Agnes, za każdym razem tyle miłych słów... DZIĘKUJĘ!!!:)))))

Bobs. said...

przezajebista frędzelkowa kurteczka! Poza tym Kupisza darzę wyjątkową sympatią ;)

Ariadna said...

Świetnie wyglądacie,ultrakobieco! A sam pokaz jak oglądam relacje,ciekawy, zarówno od strony kreacji jak i przygotowania :)

MEGA-FASHIONNN ! said...

przepięknie wyglądałyście !;)

galaxiumona said...

widziałam jedno ze zdjęć Maffashion :) cholernie zazdroszczę możliwości ,wyglądacie wszystkie zjawiskowo :)

malamajka said...

Zazdroszcze!

malamajka.blogspot.com

Paulina said...

Masz bardzo radosna i pozytywna buzie !

pozdrawiam!

Amelia said...

co za szczęściary ! *.*

style point said...

Oj wygladalas fantastycznie xx zazdroszcze

Katia said...

Koszulek z orłem jest zdecydowanie za dużo. Podoba mi się tylko oryginał =)
Wspaniała przygoda! Stroje na pokazie świetne, nie tylko te modelek ;]

Ludmila said...

mam taką samą kurtkę ;)
http://afterjanis.blogspot.com/

The Real Life said...

Lubię ten bezpretensjonalny styl Kupisza:)

CurlyFashion said...

jej, jak inspirująco! ostatnio chodzi za mną stylizacja w stylu dzikiego zachodu :)

zeżryj mnie said...

niesssamowicie smakowite dziewoje! :)
świetnie tu. obserwuję. pozdrawiam serdecznie

Ludmila said...

EEEEEEEEEE no nie wiem, ja JESzcze nie dostałam mojej nagrody pocieszenia...

Wix said...

wysyłka jest planowana na ten tydź, trochę cierpliwości srsly?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...