20 May 2012

Summertime2

Ok wygoda wygodą, ale te wszystkie wakacyjne sukienki, które nie nadają się do biura, a w weekendy się je omija w szafie trzeba kiedyś założyć. Dlaczego by nie poczuć się lepiej i przy okazji uszczęśliwić partnera wykorzystując podczas wczasów okazje do, że tak powiem grubego lansu;)
Przesadą jest przyjazd w szpilkach na lotnisko i nie daj Boże maszerowanie w nich na plażę, ale wrzucenie do walizki obcasów, w których będzie można zejść z pokoju do hotelowej restauracji na romantyczną kolację nie zaszkodzi. Przy okazji spojrzenia starych wielorybów sprawią, że poczujesz się lepiej niezależnie od tego jak bardzo gdzieś masz ich opinię;)

Namiętnie przypominam o rozdaniu zaproszeń na pokaz Kupisza. Chętnych jak na razie brak więc szanse na wygraną - ogromne:)
 dress - no name, sh
heels - zara

dress - new look
visor - hm
shades - betsey johnson, tk maxx
watch - timex80
jelly shoes - office, london

dress - sh

26 comments:

rastapanterka said...

Zazdroszcze urolopu ;p Świetna maxi ;)

Anna said...

sukienka w kwiaty śliczna

Dagmara said...

slodkie zdjecia. Teskno mi za latem. My dopiero wrocilismy z cudnych i slonecznych wakacji do bardzo zimnego Londynu :(

ZimnaHerbatka said...

Musiało być fantastycznie! I sukienki śliczne są ; )

AgneseFF said...

Ale Ty jesteś śliczna!!! Kiecunie są piękne........... ale Twoje buty są boskie!!! :D:D:D Na pewno drugiej połówce oko zbielało :P :D

MEG said...

też masz szpile z zary szalalallalala;-PPP a ja też mam jelly shoes, nawet różowe;-PPPPP

a z tym wpadnięciem na pokaz kupisza to kurde słabo, bo mieszkam w 3city a nie w w-wie ;-( chlip chlip a tak to byłoby najs!!

The Real Life said...

Butyyyy<3

Adam Kwiatkowski said...

Wspaniałe stylizacje,zazdroszczę wyjazdu :)

Adam,
http://bmagazyn.com

daggistr said...

dziękuję za odwiedziny :)...zakochałam się w butach ! uwielbiam połączenie pomarańczu z różem :P świetnie zestawiłaś je z zieloną sukienką , która swoją drogą też jest boska ! dodaję do obserwowanych

pozdrawiam

Daggi

Mada:) said...

oj tylko pozazdrościć urlopu..:) i przepiekne zdjęcia i super buty!!:):)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie:):)

VogueEVA said...

Zazdroszczę ci wyjazdu! <3
A propo tekstu - nie rozumiem czemu wszyscy tak dziwnie patrzą, jak kobieta na wakacjach chodzi w obcasach? Też kiedyś wzięłam ze sobą koturny, to jak przechodziłam w nich przez recepcję, zostałam obdarzona takimi spojrzeniami, jakbym co najmniej szła nago i gorszyła ich mężów ;)

Alice ;* said...

Oj jak ja chciałabym żeby już było lato !
zakochałam się w tych butach , są po prostu boooooskie <333

Moda Prue5 said...

Fajne stylizacje :)) Dodaję do obserwowanych.

world on high heels said...

Buty z 1 zestawu są świetne! :)

Daga Kuśnierz said...

BUTY z pierwszego zestawu BOSKIEEE!!!


dagakusnierz.blogspot.com

Laura said...

łaaał... jakie widoki. Tylko pozazdrościć :)

Kacrates said...

love your shoe game!

malamajka said...

Ojej ale chce mi się wyjechac na jakiś urlop, a nie dadzą mi wolnego w pracy na razie :(
Śliczne zdjęcia. Bardzo lądnie wyszłaś!

malamajka.blogspot.com

style point said...

wow x super zdjecia .widac,ze wakacje super!fota z drinkiem oraz butkami po prostu obledna!!!

Ludmila said...

ale zazdroszczę ;)
http://afterjanis.blogspot.com/

Natalie`s blog said...

Strasznie zazdroszcze wakacji. Buty sa przecudne!

malamajka said...

Dzięki za komentarz, a o konkursie myśle... nie wiem tylko czy mi czasu starczy, ale postaram się. :)

malamajka.blogspot.com

ZuKi said...

buty na obcasie są idealne! piękne letnie kolory!

Ilonamelia said...

na wakacje zawsze obcasy!

mama to ja - blog modowy said...

Super zdjęcia! Kurde no, nie wierzę, że wyczaiłaś takie cacko (oliwkową sukienkę z pierwszej stylizacji) w sh... Zazdroszczę!

Kasia said...

Swietne buty!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...