23 Jul 2014

High waist

Kto rano wstaje... ten dostaje bilet na fejmowy balkon i dobrą pogode do tego.
Dziś w najlepszej agencji PR: Tailor Made PR



Teraz chodzimy w spodniach do pasa. Nie trzeba być do nich chudym, ale dobrze mieć talie. A najlepiej nie przejmować się niczym i nosić co tylko się chce :)
A jak już te talie mamy to ten top z Zary świetnie ją podkreśla, a do tego ma dobry dekolt - taki krój to rzadkość. Kupiłam w obu kolorystykach za 29 zł i na mnie dobre jest M, więc Wy celujcie w S. Spodnie to dresy z H&M które po prostu spoko wyglądają kiedy się je podciągnie. Opcja dla tych, którzy nie chcą iść w obcisłe spodnie do pasa.

Top - Zara 29,90
sweatpants - H&M 99,90
sneakers - adidas Originals basket profi outlet 99,90


#REALDEAL #BESTBUY
Ten blog powstał bardzo dawno temu, żeby pokazać jak ubrać się za pare groszy. Kiedyś chyba wszystkie blogi po to powstawały. Teraz są tylko dary losy i bitwa na marki.
Ja mam spoko prace, mogę sobie pozwolić na wydawanie $$$ na buty, ciuchy i torebki co też czynię, ale nadal mam opory przed kupowaniem w pełnej cenie i wchodzeniem do Zary poza okresem wyprzedaży.
Co i gdzie udaje mi się dorwać? Dlaczego lubie wchodzić do najdziwniejszych sklepów i co udaje mi się tam odkryć? Będę się tym z Wami dzielić.

W odcinku pierwszym efekty weekendowej wizyty w outlecie adidasa w Fashion House Piaseczno. Model basket profi w cenie 99,90 w pełnej rozmiarówce damskiej. Kupiłam sobie i siostrze. W tej cenie było jeszcze kilka par beżowych oraz pudrowych różowych. Inne kolory, pojedyńcze pary po 129,90. To było pare dni temu, więc szalone ceny wciąż tam są :)
Do tego dokupiłam tiszert za 29,90 i wyciełam z niego rękawy.



Have fun
Wix

8 comments:

Radosław Plecan said...

Buty świeeeetne! Kocham ten kolor i adidasa oczywiście :33 Podoba mi się bloG! Rob dalej to co kochasz :) Zapraszam także na mojego bloga: http://www.slavko-p.blogspot.com/

modne-zegarki.pl said...

Bluzeczka z pierwszych zdjęć jest świetna, ale jakoś nie bardzo pasuje mi do lampasów i Adidasów.

Ola Czerner said...

Ślicznie :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

zBLOGowani said...

Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2200 blogów z 22 kategorii.
Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

Oliwia Johna said...

Śliczny top :)
Zapraszam http://loliwiaa.blogspot.com/

GINA LOVES CATS said...

taaak lubie takie sportowe akcje i piłka do kosza jest to najwazniejsze !

Madame Lipstick said...

Oryginalne połączenie! Podoba mi się :)

Obserwuję.

Jenovia Dżemson said...

fajny blog! obserwuję !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...