6 Apr 2014

Shop-a-holic

Ostatnio się tu żaliłam, że kontrola wydatków nie należy do moich mocnych stron. Co prawda w efektywnym prowadzeniu budżetu Original Source jestem mistrzem, ale moje własne konto potrafi skurczyć się bez żadnego ostrzeżenia. Dlatego na wczorajszych zakupach postanowiłam wypróbować kartę MasterCard Display z Getin Bank.
Najpierw spontanicznie odwiedziłam Warsaw Fashion Weekend choć nie jestem fanką tej imprezy. Moje oczekiwania były zbieżne z rzeczywistością poza stoiskiem jednej marki: Trykot, której twórczyni robi mega dobry recycling :)
Po południu poszłam kupić kilka podstawowych rzeczy do pracy. W sprawie ciuchów do pracy byłam tydzień temu z koleżanką w Placu Unii na konsultacjach u Joasi Horodyńskiej. Miałam zagwostke jak w biurze, gdzie nie obowiązuje mnie dress code biznesowy, podkreślić wyglądem, że zasługuję na wyższe stanowisko (bo zasługuję!;) a jednocześnie nie stracić na moim, jak to Asia lubiła powtarzać - eklektyźmie. Joasia zwróciła moją uwagę na kilka "nudnych" (jak dla mnie), a "podstawowych" (wg. powszechnej opinii) modeli, które mogę dołączyć do mojej garderoby i nadal zachować swój styl. Fajnie czasem pogadać z kimś kto ma inne spojrzenie na problem. Zresztą, zachowywanie się jakby się pozjadało wszystkie rozumy nigdy nikomu nie wyszło na dobre :)
Wracając do zakupów stwierdzam, że narzucenie sobie w głowie budżetu nie działa tak skutecznie, jak realnie ustalony limit na koncie i możliwość bieżącej kontroli jego stanu. Także karta z wyświetlaczem to fajna zabawka dla wszystkich zakupoholików i gadżeciarzy.

 Szybkie przepakowanie w zakup od Trykot. Torba z recyclingu worków jutowych i prawdziwej, skórzanej kabury z okresu II wojny z podpisem generała! Do tego skórzane rączki. Nie do końca jest to moja estetyka, ale zachwiciła mnie jakość wykonania i wartość historyczna.
 Popłynęwszy:D czas na nowy zastrzyk

recycled bag - Trykot
shades - Moschino
varsity - CandA
100 PLN sweatshirt - Local Heroes
shoes - Vagabond
purse and wallet - Morgan
watch - Timex80
display card - Getin Bank

Wix


Follow :)

8 comments:

Anonymous said...

nice :)

favtrav said...

taaaak, ta bluza jest taka bogata! :D

Zocha-Fashion said...

torba z naszytą kieszonką z przodu w kształcie kabury - Super :)
Pozdrawiam Serdecznie
Zocha :)

Ediksa said...

hehe ale zakupy :D uroczo <3 a bluzka i calosc na bogato fakt :D:D

Nikola Szulc said...

Wow,bluza mnie zachwyciła:D Gdzie można taką dostać :) Torebka też świetna :) Bardzo oryginalna :D Takie rzeczy są najlepsze :) Unikaty :) Zapraszam do siebie w wolnej chwili : nicole-szulcc.blogspot.com :) Pozdrawiam ! :)

Wix said...

@nikola bluza to Local Heroes wiec trzeba zamowic online luc sprawdzic ns zywo w Blind Concept Storze na Mokotowskiej :)

Hubert Mrozowicz said...

Ajjjj i dlaczego ja Cię nie widziałem na WFW?? :D

Ewelina Wiśniewska said...

Koszulka jest świetna! Ja również ostatnio buszowałam w h&m i zostawiłam im o wiele za dużo pieniędzy ;)) / dearpopinjay.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...