16 Oct 2013

Exciting weekend

Byłam bardzo podekscytowana otwarciem Placu Unii bo to po sąsiedzku. Chciałam też przygotować bardzo ekscytującą relację z otwarcia, ale najbardziej ekscytujące w całej tej sytuacji było wzięcie udziału w ewakuacji budynku...
Nie miałam specjalnych oczekiwań: cieszyłam się, że będzie więcej możliwości załatwienia spraw pod nosem, wyskoczenia na lunch, czy (no oczywiście) szybkich zakupów! ;) Nie zdawałam sobie do końca sprawy, co to oznacza otwarcie centrum hadlowego... Okazało się, że malutkie centrum ledwo jest w stanie pomieścić ten tłumek, który stawił się punktualnie o 12:00. Okazało się również, że można całe dokładnie oblecieć w godzinę, bo sklepów nie dość, że jest malutko to są też bardzo malutkie.. No i tyle jeśli chodzi o relację.
No z małym wyjątkiem: Supersam. Był kiedyś, jest i teraz. Choć ja osobiście wiążę więcej wspomnień z Mc Drivem przy Pl. Unii to nowy, zaskakująco duży Supersam jest moim wybawieniem od śmierdzącego Carrefoura i ukojeniem tęsknoty za Biedronką. Nie będę się tu bardziej rozwodzić na ten temat, bo to by było dziwne;)

Na sobie miałam moje nowe Timberlandy, które są damską wariacją na temat klasycznego modelu i strzałem w 10! Lżejsze, zgrabniejsze ..no i tańsze;) Do tego męska Varsity adidas Originals z odpinanymi rękawami i koszula w kropki Vero Moda - jest genialna jeśli chodzi o krój, świetnie się nosi.

Sobota również, a nawet przede wszystkim była świętowaniem moich urodzin. Dostałam wspaniały prezent w postaci całkowicie odrestaurowanej vintage damki. Jest przepiękna
W razie gdyby ktoś chciał odpicować rower na wiosne służę namiarami na warsztat :)

 Varsity - adidas Originals Men
Shirt - Vero Moda
leather bag, leather belt - vintage
jeans - no name
shoes - Timberland


t-shirt - Rockwell
sneakers - adidas Originals
leggins - Vero Moda

PS. Do zobaczenia w piątek w Łodz :)

7 comments:

oczynamode said...

ta koszula w kropeczki jest piękna!!!

Natalia said...

Idealnie na jesienny spacer! :) Widzę, że poddałaś się modzie robienia fotek w windzie ^^
StylishSideofLife.blogspot.com

Wix said...

Po ostatnim programie Szulimowej to wręcz wskazane ;D

Zocha-Fashion said...

Oooo rany jaką masz genialną koszulę w kropeczki- Super!!!!
Pozdrawiam Serdecznie
http://zocha-fashion.blogspot.com/

Mateusz Turczyk said...

Zazdroszczę Ci takiego widoku z balkonu! Przez dwa lata mieszkałem przy Placu Unii Lubelskiej i na moich oczach ten budynek powstawał. Wygląda świetnie! Co do sklepów to masz racje, jest ich mało... Swoją drogą to w Europlexie była kiedyś Alma, ale chyba zamknęli ;)

Wix said...

Bomi było, teraz jest Alma, ale też nie wszystko można trafić (i droogooość) :)

Sylwia VamppiV Błach said...

Fajne zdjęcia! Uwielbiam, gdy w życiu dużo się dzieje :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...