8 Dec 2012

Camo studded

Mój codzienny zimowy outfit to legginsy, ogromne swetrzysko i długa puchówka. Każde z wełną albo naturalnym pierzem, żebym mogła mieć pewność, że zrobiłam wszystko, żeby nie zmarnząć.
Takie sprawdzone elementy zimowej garderoby służą mi od paru sezonów i nie obchodzi mnie czy są modne czy nie. Mój facet mówi, że zimą dramatycznie obniża się moja "stylówka". Na szczęście takie zdobycze jak wełniany żakiet z baskinką pozwalają mi się od czasu do czasu popisać bez utraty komfortu i ciepełka;) Na to oczywiście puchówa.
I heart ciepełko

I rarely dress to impress in Winter as keeping warmth is truly the priority. Sometimes I wonder if I was really born in Poland because it is so hard for me to keep up with low temperature. Leggings, huge wool jumper and feather jacket is a must. Fortunately such items like this wool blazer with peplum allow me to show off from time too time;) Luckily huge jumpers are in for last few seasons, but I wouldn't care if they were not.
I heart warmth



beanie - michael kors
wool scarf - tk maxx
wool jacket with peplume - h&m trend
tee - zara
watch - dkny
leather belt - sh
bag - sisley
pants - primark
leather wedges - new look

Wix

6 comments:

Zainspirowana said...

Kurtka bardzo mi sie podoba. :)

Jadore ce style said...

Ja też w zimie stawiam na cieplo bez znaczenia czy owe wdzianko jest modne czy nie :) za to Twoja stylowa jest i modna i ciepla!

Pudlo Manka said...

Cudnie wyglądasz :).

P.S. Jeśli masz ochotę, zapraszam Cię do mnie na konkurs
- do zgarnięcia dowolnie wybrana para butów! :))

Kalina said...

co tam spodnie ;) ale ty masz piękny płaszczyk!

CurlyFashion said...

nie zgodzę się z Twoim facetem - wyglądasz stylowo! :-)

Milex said...

nieźle

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...