8 Nov 2012

Black leather

Dzieje się baaardzo dużo. Nic ściśle związanego z blogiem, dlatego wszystko nie jest tu szczegółowo dokumentowane;) ale na pewno podzielę się w weekend jedną szczególną konferencją.. I nie będzie to konferencja, na którą zostałam zaproszona ...tylko taka, którą zorganizowałam:D

Foty jeszcze sprzed wyjazdu, ostatnie ciepłe dni. Tak jak Wam pokazywałam w Vogue - panuje trend na skórę, który zdecydowanie jest dla mnie. Pamiętacie kolekcję Jimmy Choo dla H&M? Wreszcie udało mi się dostać moją wymarzoną torbę z tej kolekcji. Choć powstała pare ładnych lat temu nadal pięknie pachnie skórą.

Jako extras - hallloween look. Był już na FB - zachęcam do dołączenia do moich social mediów: FB, Instagram, Pinterest.



beanie - michael kors
leather biker jacket - zara
leather bag - jimmy choo 
trainers - vans
shades ray ban
lace top - ny
pants - vm
body - primark




 

Wix

7 comments:

Lilylove said...

genialna czapka!!

In blue jeans said...

Czapkę faktycznie masz bardzo fajną! :) Zawsze chciałam mieć takie włosy, mam kręcone, ale nie mam aż takich fajnych spiralek - coś pomiędzy prostymi, a kręconymi. :)
Halloweenowy look genialny!

Powodzenia w organizowaniu konferencji! :)

Mirella Szymoniak - Fashion Blogger + Photographer said...

Wszystko cacy, tylko tę koronkę z piersi bym wyrzuciła. ;-)

Paulina said...

Zazdroszczę miejscówki do robienia zdjęć!

Ciekawy look z pazurem, wszystko idealnie do siebie pasuje!Pozdrawiam

CurlyFashion said...

ale zaszalałaś z halloweenowym lookiem - ale o to chodzi! :-)

panna natasha said...

wolę Cię stanowczo w tej drugiej, halołinowej wersji! ; )

Monic dzej said...

fajna czapka i zegarek, super zestawienie, wszystko idealnie ze sobą sie komponuje i daje rewelacyjny efekt:) WIDAĆ, ze znasz się na modzie!
Zapraszam przy okazji do mnie, www.monic-dzej.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...