15 Jul 2012

Picnic time!

"Outfit" to za wiele powiedziane, ale własnie tak, przyznaję dość młodzieżowo;) poszłam w zeszłotygodniowe gorące popołudnie leżeć na kocyku na Agrykolę. Jak tylko zaszło słońce moje nogi przeżyły atak komarów:/ ale cóż, korzystam z letniej garderoby w każdej możliwej chwili, a w ciągu tygodnia, w biurze przez klimę siędzę non stop w swetrze...
Chciałabym tylko dodać, że miałam te New Balance'y na długo przed tym jak Alice zaczęła lansować te markę;p Mam wrażenie, że z nimi jest troche tak teraz jak z tym, że nie można założyć snap backa, żeby nie wyglądać jak Maffka. Może stworzymy listę, czego nie zakładać, żeby nie wyglądać jak blogerka?;D
top - h&m
leopard shorts - flea market + diy
bag - sisley
heart necklace - kappahl
rose gold watch - DKNY
sneakers - new balance

Wix

23 comments:

Show Pony said...

Love your shorts!

Jess xx

http://showponyblog.blogspot.com.au/

Martini said...

ale fajna torba !

natilive said...

super spodenki :)

AgneseFF said...

Co raz bardziej mi się Kochana podobasz :D Outfit.......... luzacki , sportowy.... cool :D

Laila said...

Ślicznie :3
Obserwujemy? Ja już się dodałam :))
http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

daggistr said...

genialne szorty i świetna torba <3 !

Daga Kuśnierz said...

Bardzo fajnie.
Obserwuje i zapraszam do siebie

Daga Kuśnierz said...

Bardzo fajnie.
Obserwuje i zapraszam do siebie

OllMmi said...

Bardzo zazdroszczę zegarka! śliczny wspaniały i drogi:( chciała bym!

M.Ortycja said...

ach, boskie szorty :)

Katarzyna Nocuń said...

cos jest w tych full capach ... ;)






Zapraszam do siebie . dopiero zaczynam . ;)

http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/

rosaelle said...

Bardzo mi się podoba :)
Dzięki za zaobserwowanie, również się dodałam!

Heffi van Vanilla said...

Podoba mi się torba ;)
Outfit jako całość jest "skromny", ale uroczy. Świetnie w niem wyglądasz :D

Dagmara W. said...

podoba mi sie!
obserwuje i licze na rewanz :)

Freakshow Project said...

Achhhh piekne szorty! Zazdroszcze łupu :>
Pozdrawiamy i dodajemy do obserwowanych :)

Różena Grey said...

masz fantastyczne włosy:)

Moda Prue5 said...

Fajne szorty :) Pozdrawiam.

lovexmoschino said...

Wow, świetnie wyglądasz!
Masz piękny zegarek i genialną spódniczkę! :)

CurlyFashion said...

lubię, że od elegancji do luzu przechodzisz w kilka sekund :)

Akomodacja. said...

Możesz poczuć się jak gwiazda :) rozpoznałam Cię w sobotę w Arkadii :) to było jak grom z jasnego nieba xD zastanawiałam się skąd znam tę osobowość, szklany ekran? dość szybko skojarzyłam tak charakterystyczną twarz. Ciekawi mnie czy coś wybrałaś w Reserved? W brązowej marynarce wyglądałaś bardzo dobrze (miałam okazję zobaczyć, gdy przymierzałaś przed lustrem), fakt- kolejki do przymierzalni były niemiłosiernie długie.

Wix said...

Wow niezla akcja:D wzielam granatowa marynarke, szukalam krotkiej no i ta cena: 69;) Mierzenie przed lustrem to zly nawyk z second handow;D Pozdrawiam i do zobaczenia;)

Wix said...

Musze:) biuro biuro a potem szal cial:)

roksana- t said...

Zegarek masz cudowny! :) spodenki świetne. pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...