18 Mar 2012

White leather biker jacket

Dziś było oficjalne otwarcie sezonu grillowego, a wczoraj rowerowego. Ta pogoda jest jak spełnienie marzeń:) Ponieważ mam lekkie zboczenie na punkcie kurtek, szczególnie skórzanych nareszcie mogę sięgać po każdą po kolei! A może ktoś pamięta jak się chwaliłam na FB że kupiłam zieloną jedwabną spódnicę za 1,60 - ucięłam ją na fishtail:)

 
Jeszcze chciałam chwilę pomarudzić: jako osoba zawodowa poruszająca się w social media jestem w stanie sobie wyobrazić, że potęga facebooka i pieniądze jakie zarabia, śnią się po nocach wielu włascicielom różnych serwisików. Mogę sobie wyobrazić, że obiecali sobie oni: "następnym razem będziemy zawczasu kopiować pomysły z potencjałem, żeby prześcignąć oryginał i uszczknąć trochę sałaty dla siebie". Sądzę, że tak jest w przypadku kopiowaczy pinterest.com. Kiedy zobaczyłam ten serwis pokochałam go za to, że nie muszę zapisywać zdjęć na dysku komputera - zamiast tego niezależnie gdzie jestem w domu, w pracy, u rodziców mogę zachować w poukładanym zbiorze to, co mi wpadnie w oko za pomocą jednego przycisku. Genialne!
Jednak jak to w bisnesie: liczy się reakcja i inwestycja. Z przerażeniem obserwuję polskie blogi i reklamy w internecie, dzięki którym sukces przez pierwszeństwo zdobywają bezczelni podrabiacze z niemieckiego garażu: pinspire.com - ich serwis wygląda niemal identycznie jak oryginał. Dodatkowo właściciele szafy już podchwycili trend i zbudowali zszywka.pl.
Pinterest.com w żaden sposób mnie nie sponsoruje, żeby było jasne:) po prostu lubię popierać dobre i oryginalne pomysły! Do tego lubię mówić to co myślę to też nie jest tajemnicą raczej:) Jeśli chciałybyście bez obietnicy bonu na 100 zł do Zary zarejestrować się na Pinterest.com to oczywiście służę zaproszeniem. Po co mieć Bradę jak można mieć Pradę? Na zachętę dodam jeszcze, że zauważyłam więcej zagranicznych przekierowań na bloga:)
 
Leather jacket - vintage, sh
silk skirt - sh + diy
shoes - sh
bag - no name

9 comments:

CurlyFashion said...

a nawet nie wiedziałam, że oni byli pierwsi... a tak się cieszyłam na pinspire :/

różowa szminka said...

Super spódnica

pATolka_dot said...

tradycyjnie CZAD!! :)

buzi buzi

paaulaa said...

REWELACJA :)

by ola said...

bardzo fajna kurtka :)

Ania Kot said...

strasznie mi sie marzy taka biała kurtka, a ty swoją znajdujesz po prostu w lumpeksie ;D ooooolosie

LonelyGirl fashion said...

fajna ta kurtała :D

c-yaya said...

ciekawie ;D

Misha Mel said...

Tak to można otwierać każdy sezon! Super!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...