7 Mar 2012

Trash dress, post#100

Setny post!
Udało się z tej okazji pokazać nie byle co tylko mój własny Trash<3 Tak jak pisałam na FB to było kompletne zaskoczenie. R zamówił mi uszycie tej sukienki specjalnie na moje wymiary! (nie jest tajemnicą, że w S czy M bym raczej nie weszła;)  Kiedy przyszła aż głos łamał mi się z wrażenia! Największa niespodzianka ever! Dziękuję kochanie!

Do sukienki idealnie pasuje liana, którą zrobiłam sobie dużo wcześniej z 3 starych tunik!
1. Potnij stare ubrania na (nierówne!) paski o 5 cm szerokości i ostro zakończonych końcach
2. Pleć warkocz jak dobierany- tuż przed końcem jednego kawałka dokładaj kolejny.
3. zakończ supłem

Ten post zaleca się oglądać z tym kawałkiem w tle!



dress - Trash
liana - DIY
boots - Vagabond
banana - Biedronka (lol)

 PS.
Zapomniałam o przepisie na włosy a la od fryzjera:
1. Umyj, rozczesz, podsusz, rozczesz
2. Spryskaj odżywką, zaczesz w kucyk na czubku głowy
3. kręć w spiralę, zakręć wokół gumki, zwiąż/upnij
4. idź spać
5. wstań, rozpuść, sryskaj lakierem
To mój ulubiony sposób jak chcę ujarzmić loki, ale myślę, że na prostych włosach też zadziała:)

18 comments:

Rabbit Hole said...

Nieźle się uśmiałam. ;) Sesja z bananem ;p Fajnie!

eveetlacaroline said...

Ta sukienka jest cudowna! A pomysł z lianą też świetny.

seszen said...

sukienka jest odjazdowa!! wyglądasz extra! taki prezent też bym chciała :)

www.seszenatmidnight.blogspot.com

Sylwia said...

świetna sukienka! i te banan ;)

AgneseFF said...

Sukienka jest boska!!!!! .... a z włosami też koniecznie muszę wypróbować..... mój "busz" też czasami mnie osłabia :P :D Pozdrawiam :)

redheroine said...

sukienka to prawdziwe cudo... śliczna!!!

Say me Justine said...

Genialna jest ta sukienka, z Twoimi lokami prezentuje sie jeszcze lepiej!:)
Pozdrawiam!

ATACADAS said...

Hi!! Love your blog and your style!! I follow you!! Please, folloe me too!!
Thanks and kisses from spain!!
www.atacadas.com

CurlyFashion said...

fajny pomysł na banana :)) ale miły prezent Ci zrobił Twój facet, jaaaaaacie! <3

c-yaya said...

hahaha, banan ;D fajna sukienka ;)

AgataP said...

hehhe genialne foty! sukienka jest czadowa!

Miryo said...

Sukienka jest genialna. Czyżbyś była prekursorką nowego stylu szafiarskich zdjęć? :)

Miryo said...

He he, właśnie o rekwizyt mi chodziło ;) Niedługo reszta blogerek zacznie robić zdjęcia z użyciem podobnych "gadżetów" :D

Bella said...

Rewelacyjne wyglądasz Kochana!!! Sukienka świetna! ..a zdjęcia mają swój klimat, bardzo mi się to wszystko podoba :) ps. napatrzyć się nie mogę ;) pozdrawiam! :)

BeAtta... said...

Świetna sukienka ! :)

Ola said...

super sesja ;)
aleksandra-fortuna.blogspot.com

Monja said...

swietna sukienka i przegenialne zdjecia - z zartem - to mi sie podoba :)
xo

Fatilicious said...

hahah grubo :P ja wybralam legginsy Trash Rocks :) Pozdr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...