14 Mar 2012

Adidas Originals - 40lecie

Gdy usłyszałam, że Adidas Originals robi spotkanie dla blogerek, podczas którego zamierza wywołać dyskusję na temat streetwearu w Polsce postanowiłam się zgłosić - czytaj wprosić:) Uznałam, że jako osoba która na co dzień otrzymuje nauki o streatwerze u źródła, czytaj mojego Roberta, mogę wiele wnieść do dyskusji.
Chociaż koniec końców dyskusja zeszła generalnie na "styl" Polaków, marudzenie (notabene też polska specyfika:) oraz nie było mowy o rozdzieleniu street wearu od street fashion, to i tak było bardzo sympatycznie:)

Po spotkaniu zdałam sobie sprawę, że jestem w miarę lojalną konsumentką Adidasa Originalsa z wiatrówką, 2 tiszertami, firebirdem, bluzą Jeremiego Scotta i 2 parami butów na stanie. (Właściwie jako jedyny gość przyszłam ubrana w Adidasa.) Plus miałam buty z kolekcji Missy Eliot, które kupiłam w Istambule. (Ktoś mi wytłumaczy dlaczego już 5 lat temu Turcy mieli Vogue a my nadal nic? G+J halo???)

Na spotkaniu była niepowtarzalna okazja pomacać nowości od Jeremiego. Oczywiście zaślepiona jak w amoku rzuciłam się na kurtkę ze skrzydełkami. Na liście moich must have była ostatnio kurtka z frędzlami i złota skóra, a tu 2 w 1, no ideał:)

Aaa mam na sobie bluzę Jeremiego Scotta z -uwaga- baskinką, którą kupiłam w outlecie w UK (stara kolekcja) w zeszła wakacje - Jeremy dyktuje trendy?:)

Dość pitupitu trzeba paczeć:



 I was wearing:
track jacket with peplum - Adidas Originals by Jeremy Scott
white collar tunic - sh
leggins - Terranova
metalic sneakers - Adidas Originals

Najlepsze z najnowszej kolekcji Jeremiego dla Adidasa:






 Kolekcja Jeremiego będzie po raz pierwszy do kupienia w Polsce! W sklepie World Box w Arkadii (Warszawa). 

Kolekcja Adidas Originals:

Kolekcja dostępna w Krakowie (Bonarka City Center i Galeria Krakowska), Łodzi (Manufaktura) i Poznaniu (Stary Browar), w sklepie WorldBox (Arkadia) oraz w wybranych sklepach adidas w Polsce.

13 comments:

fotograf gdańsk said...

te ich oldskulowe projekty są mega

Vegaa said...

Te sandały adidasa są przerażające :P
kurtka mega!

pATolka_dot said...

genialne ubrania <3 kurta srebrna i bluza w misie MEGA :))

PS wyglądasz świetnie na tych zdjęciach ;))

buzi buzi

Domi said...

Uwielbiam adidas orginals. Zawsze mnie coś skusi jak wejdę do sklepu ;) Fajnie, że o tym napisałaś!

seszen said...

no właśnie... ta kurtka ze skrzydłami... zdecydowanie najbardziej przyciąga wzrok i nęci :)

www.seszenatmidnight.blogspot.com

roksana- t said...

Genialne ciuchy! :) przykuwają uwagę!

Distant said...

Jeremy zawsze na topie. ;)

Bulma said...

Skrzydlata kurtka i buty!!! <3

Ruda said...

stanowczo jest na co popatrzeć :)
buty ala Hermes, bluza ze skrzydłami i ta koszulka z misiami to moi faworyci, chętnie bym je sobie przywłaszczyła :)

MarieAntoinette said...

Było bardzo miło.

Pola said...

Srebrna kurtka bardzo oryginalna!!!

CurlyFashion said...

omnomnom, ja tam widzę tylko pyszne babeczki na drugim zdjęciu XD

Joana Sá said...

So cool that metallic jacket

Kiss kiss.*Jo
http://joandcompanystyle.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...