4 Feb 2012

just party

Przez te całą nagonkę na blogerki, które wychodzą do zdjęć z gołymi nogami itd nawet najwięksi wstrzymują produkcję postów! Szok;) Jak zwykle nie chce mi się komentować tego, co każdy wie. Ja ze względu na wiek i pracę nie mogę sobie pozwolić na ośmieszanie się w balerinkach na mrozie. Mówi się też, że ciężko jest się ubrać ciepło i ładnie. Moim zdaniem nieprawda, ale po co co tydzień robić zdjęcia raz w jednej raz w drugiej puchówce. Można mieć 15 sukienek, ale na co komu 15 kożuchów?

Codzienna praca ma do siebie to, że zdarza się, że przez cały tydzień nie mam czasu włączyć w domu komputera. Ma to jednak swoje zalety, jak na przykład skład zdjęć, których nie było czasu wrzucić na bloga:)

Poniżej przedstawiam zdjęcia z późnej jesieni, sprzed wyjścia na imprezę. Zdecydowałam się teraz zamieścić je ze względu na spódnicę, która tak Wam się spodobała w poprzednim poście. Jak pisałam w komentarzach byla to sukienka z za dużą górą, więc ją odcięłam. Wtedy strasznie mi się podobały metalowe końcówki na kołnierzyki, ale nie wiedziałam gdzie je dostać, więc zastąpiłam je ćwiekami.
Kupujcie worek ćwieków na allegro i nabijajcie co się da! Jest to świetna zabawa i efekt końcowy:)

shirt, belt - sh
skirt - sh dress + DIY
jewelery - hm (earrings), lilou (bracelet), clare's (ring)
watch - casio
boots - tk maxx

18 comments:

wantatatste said...

Ładny pierścionek :)

Pannapierniczkowa said...

Świetny pierścionek, koszula i pasek! :)

cuksowa said...

śliczna spódnica!

karoriina said...

Fajny zestaw, super paznokcie :)

AgneseFF said...

Świetny pasek :))) Pozdrawiam z duuużo cieplejszej Irlandii :D:D:D

http://dream-and-be-happy-by-aga.blogspot.com/

Beti ♥ fashiontazja said...

świetna koszula!

KingaWiktoria said...

Świetna stylizacja.
Prosimy o pomoc w rozkręceniu naszego bloga, z góry dziękujemy/ http://thetrianglee.blogspot.com/

Miss Sasanja said...

świetna stylizacja :))

CONTACT said...

Świetna stylizacja :)
Zapraszam do mnie http://pomaranczowylook.blogspot.com/
i do udziału w konkursie http://pomaranczowylook.blogspot.com/2012/01/konkurs.html

CurlyFashion said...

jaki wiek, przecież jesteś piękna i młoda :)

Nicole Młotkowska said...

Świetna koszula, uwielbiam takie mgiełki ! Są wygodne, eleganckie i luźne zarazem :))
Zapraszam takze do siebie :)

SlomianyOgien said...

Bardzo ciekawy pomysł z tymi ćwiekami na kołnierzyku;] Kolor spódnicy mi średnio przypadł do gustu, ale fason ma świetny :)

crazy-fashion said...

pieknie wygladasz ; )

SlomianyOgien said...

To coś z frędzlami to torba ;)

rubbiv. said...

Super stylizacja ! :p
Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili . :)

Kasia Marysia J. said...

świetne zdjęcia :)

by ola said...

świetny kołnierzy :) bardzo fajny zestaw

MEG said...

jak dla mnie zestaw idealny! to mój styl;-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...