6 Feb 2012

Golden glitter DIY boots

Nie mogłam się już doczekać aż wyjdę w moich nowych glitterowych botkach DIY, a tymbardziej chciałam sprawdzić czy się będą mieniły w ostrym słońcu;)
Jak nosić złote panfelki z dystansem i na luzie?

 beanie - hm man
wayfarer glasses - Betsey Johnson tk maxx
hoodie - swap
varsity - camaieu + DIY
vest - sh
ring - house
studded leather gloves - zara
watch - timex
jeans - reserved
boots - DIY


Malowanie butów brokatem to czasochłonna, ale fajna zabawa. Kluczem jest klej, który musi być przezroczysty i elastyczny po wyschnięciu! Niestety pan z Leroya mi takiego nie polecił:/ choć od początku uprzedzał, że mieszanie brokatu z klejem to "beznadziejna sprawa".
 Najpierw trochę podrasowałam botki, które i tak już były przeznaczone na stracenie.
 Klej wymieszałam z sypkim brokatem w miseczce ochronionej folią aluminiową.
Nałożyłam 2 warstwy na buty i tadammmm:)

30 comments:

barwy.wojenne said...

wspaniałe!!!

aeila said...

Ty wiesz, ze jestes genialna?!

Misha Mel said...

ukłon! wyglądają naprawdę nieziemsko:)

Wix said...

dziękuję dziewczyny!:D

Olga Pokrywka said...

Jak nosić złote botki? Na pewno nie z futerkiem ;))

Queen Mother said...

Genialne DIY i świetny zestaw. Te glittery super wyglądają z zestawem na luzie :)

CurlyFashion said...

wow, efekt powalający! nawet nie wiedziałam, że tak można :3

fotograf weselny said...

fajny zegarek :)

by ola said...

świetny efekt, a ja się trzyma ?")

Allexandra K. said...

fantastyczny zestaw :)

ewelinakwiecien said...

piękne buciki!

u mnie konkurs, zapraszam
xoxo

Wix said...

Ola

Niestety użyłam złego kleju, jest sztywny i zaczyna pękać. Klej elastyczny po użyciu widziałam ostatnio w Empiku. Pocieszam się, że nawet Lity (Jessy Mercedes) nie wytrzymały trzech wyjść, więc nie jest źle jak na buty, które i tak miałam wyrzucić:)

Memorable said...

świetny pomysł z tymi butami!!! a jakie masz cudne rękawiczki :D

Futuristka said...

świetny pomysł, chciałabym to zobaczyć z bliska;)

penaud said...

podziwiam takich ludzi jak ty. z przeciętnych botków umieją stworzyć taką perełkę. a efekt jest wspaniały. pozdrawiam :)

mama to ja - blog modowy said...

Pomysł genialny! No i wyszło super!

różowa szminka said...

Niesamowity efekt

agg said...

no bosko Ci to wyszło!

darenia said...

Boskie te botki !

kadik said...

ROZWALIŁAŚ MNIE NA ŁOPATKI! JESTEŚ MOOIM MISZCZEM ZA TE BUTY ! ♥♥♥

Różena Grey said...

fantastyczny pomysł - czapki z głów:)

ZADZIORNA said...

Widać je z daleka:) Stąpając w takich olśniewających butach możesz się czuć jak gwiazda.

Kasia Marysia J. said...

niesamowite! podziwiam cierpliwość , której ja nie mam :<
poza tym świetnie wyglądasz ;)

The Latest Fashion said...

Te buty są śliczne :) pozdrawiam

www.carolin-style.blogspot.com said...

jesteś bardzo kreatywna! i podziwiam za determinację, mnie by pewnie szybko sie znudzilo naklejanie tego brokatu, poza tym tyle bałaganu, ah! ale efekt końcowy po prostu powalający - jak tylko zobaczyłam buty chciałam pisać- gdzie je kupiłaś?! :D ale szybko się reflektowałam naprawdę brawo! :)

Make me happy said...

cudownie... naprawdę ... ja powoli się rozkręcam ... dlatego zapraszam do mnie :)moze warto coś pozmieniac
Mile widziane "obserwuję" :)

:)KaRola

Damellia said...

super pomysł z tymi butami, jaki to klej? lub jaki powinien być jeśli wiesz? ;>

zapraszam do mnie
http://gooddamnmoment.blogspot.com/

Wix said...

tak jak pisałam, klej elastyczny po wyschnięciu widziałam w Empiku

Apparel Hunter said...

świetny blog ;)! i super wyszły te buty


http://apparel-hunter.blogspot.com/

c-yaya said...

fajny zestaw ;D w ogole, to ciekawy blog, więc obserwuję! ;))
xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...