31 Jan 2012

Grey winter

Ciągle coś!

W weekend było masakrycznie zimno, więc postanowiłam nie wychylać się z wychodzeniem i ewentualnymi zdjęciami (siedzenie w domu zaowocowało całą siatą przerobionych rzeczy:]).

Dziś byłam na gali Superprodukt Świata Kobiety w Intercontinentalu i odbierałam nagrodę dla Carexa w imieniu osób z mojego teamu (odbieranie nagród jest mega trudne!). Niestety zdjęć jakichkolwiek brak:/ Chyba, że Panowie paparazzi się kiedyś podzielą.

Przynajmniej w oczekiwaniu na więcej szczęścia z pogodą i zdjęciami, mogę pokazać zachomikowane zdjęcia ze spaceru wczesną zimą:]

beanie - h&m men
jumper - sh
jacket - sh
skirt - dress sh + DIY
boots - bata
watch - casio
bag - ZARA

19 comments:

Miss Sasanja said...

piękna torba! <3

Heaven said...

Torebka obłędna <3 jak i cały look ;)

Zapraszam do siebie http://fashion-whoknow.blogspot.com/

Olga said...

Dobrze, że pojawiła się ta energetyczna spódnica - od razu zimą cieplej! :))

pozdrowienia!
Olga
www.dmod.pl
http://www.facebook.com/DemodeOlgaPokrywka

cherrycolla said...

świetnie wyglądasz!

Passion.For.Fashion said...

spódnica! :) włosy<3

jago said...

Spódnica jest świetna! ;)

pozdrawiam

Beti ♥ fashiontazja said...

spódnica rewelacja!

made-vogue said...

torba jest fantastyczna ;-)

Ruda said...

fantastyczna spódnica - aż miło popatrzeć :) dodaje pozytywnego ciepła w ten mróz!
i naturalnie wspaniała torba!

Pepa said...

Torebka piękna! Cała stylizacja rewelacyjna:)

Wix said...

Dziękuję:D

Spódnica to sukienka bez ramiączek, która była za szeroka na górze, więc wyprułam górę i jest:)

A torba no fakt jest piękna, dlatego jak tylko dostałam voucher na urodziny to po nią pobiegłam. Fakt była droga, ale jak na tak grubą skórę to myślę, że to inwestycja na lata. Wiem za to, że tańsze, miękkie odpowiedniki na pewno nie są warte jakichkolwiek pieniędzy. Moim zdaniem wyglądają strasznie.

CurlyFashion said...

kolor spódnicy tak Cię ożywia, że nie mogę się napatrzeć :3

SlomianyOgien said...

Rewelacyjna kolorystyka zestawu ;] Ostatnio szarości + jeden mocny akcent to moje ulubione zestawienia ;)

Memorable said...

świetna spódniczka i super torba :)

różowa szminka said...

Fajny zestaw. Wygląda na ciepły, a przy tym prezentuje się ładnie. Spódniczka cudo

różowa szminka said...

Fajny zestaw. Wygląda na ciepły, a przy tym prezentuje się ładnie. Spódniczka cudo

kawiarka18 said...

torebka jest piękna !

Paula said...

you look so nice :D love the red skirt!

Kleo said...

super stylizacja

zapraszam do siebie i do obserwacji!! 100 obserwujących i mam dla was konkurs z mega nagrodami zapraszaaammm

http://kleofashion.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...