26 Dec 2011

Xmas story

Świąteczno-przedświąteczny mix zdjęć, a na nich między innymi: "pracowy" prezent - album ze zdjęciami Marilyn - mistrzostwo +Chivas! Moja świąteczna welurowa sukienka w butelkowej zieleni - zakładam ją od paru lat. (Mam też wielkanocną sukienkę;) Generalnie nie miałam ochoty na nadęty look i postanowiłam założyć mega przypałowy sweter w bałwanki - zbieg okoliczności: dostałam fartuch w bałwanki!:)
Jordan III - prezent od mojego chłopaka, na dniach na blogu set z nimi. Blower od LaPocher - mój prezent od siebie;)
Święta i po świętach, cieszmy się ostatnimi klimatycznymi chwilami! x

:)

6 comments:

PORCELAIN DESIRE said...

swietne zdjęcia! zorganizowałam konkurs !

Aleks said...

Magią w święta są sweterki w bałwaniki,feniferki etc. :- )

CurlyFashion said...

i od razu tak jakoś świąteczniej dzięki temu fartuchowi :)

Miss Sasanja said...

śliczną masz sukienkę! :))
xx

www.sasanja.blogspot.com

seszen said...

świetna sukienka

www.seszenatmidnight.blogspot.com

misia97 said...

fajna sukienka! ;D

chinchilla-love.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...