13 Nov 2011

Robert Kupisz showroom

Wczoraj skorzystałam z zaproszenia do nowopowstałego showroomu Roberta Kupisza i do tej pory pozostaję pod wrażeniem.

Gdybyśmy grali w skojarzenia na hasło Robert Kupisz cisnęło by mi się na usta angielskie słowo multitalented. Podziwiam go za to, że nie boi się zmian w życiu i rzuca się na głęboką wodę. Po wczorajszej wizycie jestem dodatkowo pod wrażeniem jego kreatywności. Jest encyklopedycznym przykładem myślenia out of box. Widziałam jego kolekcję na zdjęciach, ale dopiero wczoraj, kiedy Krzysztof pokazał mi pelerynę, któa jest jednocześnie kocem piknikowym, koszulę z trzema przodami czy przesuniętym ramieniem dotarł do mnie jej geniusz.

Zakochałam się w swetrze gigancie i bluzce z indianinem z piórkami na plecach:)

Jeszcze w tym miesiącu odbędzie się pokaz nowej kolekcji. Już nie mogę się doczekać:)









:)

15 comments:

The white cabbage said...

nice event !

i like your tight

come for a visit, and if you like sign as follower...i'll do back


ciao ave

cze

fotograf ślubny said...

znakomite zdjęcia :)

Wix said...

dziwnie to słyszeć od zawodowego fotografa, ale dziękuję:)

anies said...

Zdradz mi ile kosztuje to oversizeove cudo? Coraz bardziej przekonuje się w kupowaniu rzadziej ale porządniejszych rzeczy!! Z chęcią dołączyłabym taką pelerynę do kolekcji:)

Wix said...

hehe też się o to pytałam o cenę: 1200zł. Jest jeszcze szary - oba cudne, ach:)

ilonamelia said...

osobiście jestem wielką fanką Roberta Kupisza, zarówno jako osoby jak i projektanta, geniusz

famfaramfam said...

Zawsze znajdę coś dla siebie w jego projektach, szkoda tylko, że to nie na moją kieszeń ;<
Oversizowa bluza/peleryna cudo! :)

The white cabbage said...

thanks following you!

ciao, ciao ave

mama to ja - blog modowy said...

Kurde, zazdroszczę Ci! Uwielbiam Kupisza! Jest geniuszem! Moim zdaniem najlepszy polski projektant mody. Robi coś oryginalnego a nie chamskie zrzyny z zachodu...

MocniejszaNIŻkorona said...

Kupisz trafia doskonale w mój gust:)

Alaa said...

;)
obserwuję i zapraszam do mnie;)
http://fashionable-alaa.blogspot.com/

famfaramfam said...

ja musze przyznać, że bardzo się na niej zawiodłam.. :(
Po pierwsze wymiary były źle podane (jest krótsza o 20cm i węższa o 15cm). Do tego zamiast być ciepła jest niczym zwykła bluzka i sztywny materiał :< :)

The white cabbage said...

thanks for kind comment !

have a nice day


ave

Gabrielle - I LIKE IT FAST said...

ROCKIN! love it!
xx
I LIKE IT FAST

white rabbit said...

Kupisz jest moim ulubionym polskim projektantem! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...