11 Nov 2011

Livin my life like it's golden

Mam tyle nowych łupów, że głupieję, kiedy mam się wylalować i wiem, że będzie szansa to uwiecznić na zdjęciach i wrzucić na bloga. Dziś był taki dzień:)
Outfit jak zwykle bogaty w nieprawdopodobne deale, na przykład skórzany pasek za 50 gr! Wisiał i wisiał i nikt go nie chciał!
Tak więc wiemy już, że nie mając figury modelki można się bawić modą, wiemy, że można się ubrać tanio, i w końcu, czy można przy tym wyglądać dobrze? Nie mi to oceniać, ale mam fun!

wool coat - sh
shirt - my mum's
leggins - no name
shoes - marisha
belt - sh
neckk collar - h&m
watch - Timex

21 comments:

jeilliebean said...

masz przepiękny płaszcz, gratuluję zdobyczy, bo wyglądasz w nim idealnie. Zresztą, cały zestaw jest zjawiskowy!:)

Martinees X said...

Pomysłowe zapięcie płaszczyka. Super! ;)
Pozdrawiam! www.martinees-x.blogspot.com

MarieAntoinette said...

zegarek jest cudowny!

Wix said...

dziękuję :>

seszen said...

zachwycił mnie płaszcz. legginsy też są świetne, no i ten zegarek - cudo

www.seszenatmidnight.blogspot.com

meg said...

boszzzeee, cóż za cudowny kołnierz ma ten płaszczyk!!

EevvaStyle said...

super płaszcz

EevvaStyle said...

mam już prawie 26:) Cieszę się, że na tyle nie wyglądam:)

Rykoszetka said...

Świetny pasek, dziwię się że nikt go nie chciał!

Anula said...

Super!! Płaszcz genialny!!

mama to ja - blog modowy said...

Świetny płaszcz!

fotografia ślubna said...

prawdziwa patriotka :)

crazy-fashion said...

super stylizacja ;] legginsy mają fajny wzór ;)

marikape said...

Legginsy ze świetnym wzorem, spodobały mi się najbardziej! Wyglądasz świetnie.

zapraszam do siebie:
marikape.blogspot.com

Kamila said...

hahahah - myślałam, że tylko ja tak mam - z tym lalowaniem się do zdjęć. świetne łupy z sh.

alix fashion said...

wszystko mi się chyba podoba! fantastyczny set! getry cudne


kiss,alix

Ruda said...

koszula i legginsy są genialne!

roxanne said...

płaszcz jest cudowny i mega kobiecy. roxanne-style.blogspot.com zapraszam !

madzia said...

płaszczyk i zegarek są super :)

Shels415 said...

Super amazing coat!

XOXO
Shels
http://followyourbliss4ever.blogspot.com/

Silesia Street Look said...

Świetny look :)
Anex - uwielbiam złote barwy!

pozdrawiamy i zapraszamy silesiastreetlook :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...