26 Nov 2011

freezy day

Dzisiaj 2 ukochane rzeczy z mojej szafy i jedna bardzo nieukochana. Po pierwsze torba Longchamp - klasyka! Kupiłam na Heathrow jak wracaliśmy z Londynu. Wyszło jakieś 1/4 taniej niż w Galmoku.
Po drugie kurtka. Chodziłam koło niej w sh i chodziłam.. Na szczęście nikt jej nie chciał i doczekałam się aż była za 5 zł:D Jest trochę za mała i ma starodawny motylkowy krój, ale ten wzór! Much love <3
No i wreszcie po trzecie legginsy: kupiłam tylko i wyłącznie dlatego, że wyszczuplają moje masywne łydki, ale okazało się ten beżowo-brązowo-truskawkowy kolor nigdy do niczeg nie pasuje -seriously!:/
Aaa do tego można jeszcze dodać buty: chociaż staram się kupować wyłącznie skórzane buty, wykonanie z materiału jestem w staie znieść (za to pcv nigdy). Zakup tych butów to efekt bezwolnego poddania się reklamie. Łaziłam za nimi jak tylko zobaczyłam je w tv:)

jacket - sh
skarf - new look
belt - sh
longsleeve top - h&m
leggins - h&m
long leather gloves - primark
bag - Longchamp
socks - top shop
boots - deichmann
lipstick - kobo professional, vine

11 comments:

kate said...

torebka piękna :)
za to właśnie lubię lotniska,
zawsze można wyłapać jakąś firmówkę w bardzo korzystnych cenach!

pzdr
http://paranoidmarket.blogspot.com

Kamila said...

torebka ma bardzo fajny kolor :)

Anonymous said...

Nice!
Zapraszam na moje aukcje:
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

Gabrielle - I LIKE IT FAST said...

LOVE IT!!!! So awesome
xx
I LIKE IT FAST

meg said...

naprawde mega oryginalny i ciekawy outfit!!!!;-)))

riennahera said...

Na pewno jest zabawnie, w dobrym tego słowa znaczeniu. Osobiście bałabym się połączyć aż takie skrajności, ale zwracasz uwagę. Nie potrafię tego nazwać, ale coś mi się w tym zestawie podoba :)

Wix said...

lubie zabawnie:]

Lost. said...

ciekawy zestaw;)

I V Y said...

great leggings and boots!

zebra and meerkat

enter my ambra giveaway here! xo

Poison said...

swietny blog :)
będę wpadać tu częściej!

Zapraszam do mnie +obserwujemy?

Anonymous said...

Terrific work! This is the kind of information that are supposed to be shared across the internet.

Disgrace on the search engines for no longer
positioning this submit higher! Come on over and visit
my website . Thanks =)
My site - ridiculously photogenic guy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...