9 Oct 2011

Birthday girl

Ostatnio było trochę zawirowań:) Skończylam pisać moją drugą pracę magisterską no i miałam urodziny (...co czyni mnie już zdecydowanie za starą na prowadzenie bloga! hehe) Na imprezę przygotowałam ściankę prasową z przymrużeniem oka (podobnie z przymrużeniem oka był mój dekolt i pasek;)

Sukienka wyprz w H&M, pasek sh, kurtka DIY

Część prezentów: rękawiczki Vero Moda, zegarek Casio Baby-G, kolczyki Wera Gold, za kartę do Zary będzie torba;), obraz: rysunek zamówiony przez mojego wspaniałomyślnego chłopaka u Margo i wydrukowany na płótnie:)))












 










:)
a dziś głosujemy!

8 comments:

bezgustu said...

ooo widze, że iezła imp[rezka była :))) dekolt też fajny :)

bezgustu said...

ooo widze, że iezła imp[rezka była :))) dekolt też fajny :)

Wix said...

dzięki:D

unusual flower ♥ said...

Świetna impreza była , widzę :D
Fajne prezenty , zazdroszczę .
I spóźnione życzenia - wszystkiego najlepszego :)

truffle said...

spóźnione życzenia, spełnienia marzeń! :)

świetne prezenty podostawałaś, zazdroszczę! :D

pozdrawiam, truffle! :*

el_martina said...

jestem pelna podziwu pisania 2giej pracy magisterskiej!!! urodziny widac ze mialas swietne!!!!! pozdrowionka!

Kamila said...

bardzo pozytywne zdjęcia, czyli impreza udana :) wszystkiego naj!

Lidiya said...

Happy birthday :)
http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...