26 Jul 2011

Smells like bubble gum - Vivienne Westwood Melissa

Tak sobie pomyślałam, że jak jasne włosy to wszystko będzie jasne;)
Nowy kolor wyszedł zupełnie nie tak jak chciałam. Nie wiem jak Wy, ale ja jeszcze nigdy w życiu nie wyszłam szczęśliwa od fryzjera. Dlatego właśnie od jakiegoś czasu sama obcinam włosy, co wychodzi mi całkiem nieźle. Z farbą jednak bym sobie nie poradziła, dlatego oddałam się w ręce profesjonalisty...

Zresztą co tam włosy i tak wszyscy będą patrzeć na Mellisski!;) Pachną pięknie wyglądają cudnie i są wygodne - po całym dniu w biurze nie czułam, że mam obcasy (a to u mnie rzaaadkość). Niestety w tym całym szale zakupowym w Londynie wziełam za duże:/ Noga mi leci do przodu:/ Nie wiedziałam czy sprzedawać czy kombinować z wkładkami, ale wystawiłam w końcu, zobaczymy czy ktoś będzie zainteresowany Link

Sukienki to polskie łupy. Pod spodem świetna sukienka United Colors of Benetton z likwidacji sklepu w Arkadii, o której dawałam Wam cynk na moim facebooku. Cena 39 zł:) na wierzchu wiązana sukienko-tunika z wyprz w H&M 30 zł - coś się udało w końcu sensownego okazyjnie kupić, bo w tym sezonie była bieda w H&M.
Dawno się tak nie rozpisałam.


dress underneath - United Colors of Benetton
dress - H&M
clutch - vintage
watch - vintage
nails - Essence color&go, Go lime!
shoes - Melissa Vivienne Westwood Anglomania dragon nude skull

14 comments:

JustineK said...

Piękna! Wspaniale dobrana sukienka do figury... I dodatki... Podoba mi się bardzo, bardzo.

Candice said...

To jest moj wymarzony model Meliss! *_* <3

vampire said...

+ za buty oraz kopertówkę :D

zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

futuristka said...

urocze te buviki;) choć osobiście wybrałabym chyba platformy.. a z tm ryzjerem masz calkowitą rację, ja sie pocieszam, że za tydzień zamieszka u mnie jedna;)

Anonymous said...

melisski nie pachną gumą balonową...one po prostu śmierdzą !!!! ja po kupnie odsprzedałam je natychmiast bo nie byłam w stanie w tym wytrzymać

Wix said...

a to dziwne:)

.mejdinka. :) said...

bardzo mi się podoba zestaw ;) ciekawe buty ;)

marykate said...

ta sukienka jest świetna ! i bardzo Ci pasuje,kopertówka <3 butki fajne ,ale ta czaszka mnie nie przekonuje ;p

Anula said...

Pięknie wyglądasz!! Sukienka jest genialna !! I ekstra dodatki!!

fashion-street said...

A tam melisski oczywiście, są super.
Ale włosy to ty masz genialne! Kolor bardzo fajny, naturalny, naprawdę świetnie wyglądasz!

miikax3 said...

mimo tego, że buty mają czaszki są bardzo słodziutki ;)

Lilaanaa said...

Śliczny zestaw

Addictedtobeauty said...

Wielkie WOW!!!!!

Pięknie wyglądasz!! Jeszcze ten kolor włosków! Piękna jesteś! :)))

Wix said...

no już bez przesady:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...