7 Jun 2011

Bilioneurobab

W sobotę przeszłam się na Bilioneurobab - impreza na zaproszenia, która miała być wyprzedażą kolekcji topowych marek do 70% taniej okazała się przeciętnymi targami designu, rękodziała i młodych projektantów z 20% rabatem. Coś a la Mustache Warsaw tylko nudne. W kącie wisiało trochę ciuchów sprzed lat.
Chociaż nie tego się spodziewałam udało mi się namierzyć pare inspirujących gadżetów.

manekin krawiecki - lampa
 oglądam ostatnio dużo zegarków, mam ochotę na jakiś
 bużuteria z plastikowych butelek O_o
 najszyjnik stworzony dla mnie ;D
 cute! skarbonki do oszczędzania na 3 pary butów;)
 miękki podnóżek z ekranem kontrolnym
 po prostu fajne
 tak pusto było
 broszka z końskim zadkiem - mistrz:D
 koturny z filcu. nie na teraz, ale cool

10 comments:

szavka WORLD said...

poprosze o naszyjnik z ta ''WREDNA'' moj facet zaplacilby wszystkie pieniadze, i dalby jakies wynagrodzenia dla kogos kto to stworzyl :D pasuje jak ulal :D

cmok
x

Wix said...

hehe :)

Desire. said...

lampy są świetne! ;D

Plaamkaa. said...

z komentarzem szavki się zgadzam :D inspirujące zdjęcia, ale spodziewałam się zupełnie czegoś innego po tej imprezie;)

Nothing obliges said...

kilka rzeczy wartych uwagi :)

MEG said...

wow!! chyba najbardziej spodobaly mi sie zabki:DDD

Janiakowa said...

heheh, nie nie mam rozmiaru 44, w tym rozmiarze jest moja sukienka :)

Ewa said...

hahaha ale fajne lampy! na początku myślałam, że to manekiny ;)

Fashion Fabrice said...

wow great show! love the colour in this post:)
PS:
for our 1 year blog anniversary we're hosting a giveaway on our blog with a value of 160€! Come & join!CLICK HERE!:)

XOXO
Farah From Fashionfabrice

behindblueeyes said...

łał te zegarki sa genialne ;D
swietne zdjecia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...