28 May 2011

Two little advantages

Wieczorny spacer. Część rzeczy się powtarza, bo po prostu uwielbiam je nosić, ale mamy tu też pare odkryć. Po 1 kolczyki zeberki, na widok których padłam, po 2 pasek - niby uprząż, który już miałam, ale inaczej zapięty. Po 3 pierścionki z H&M które wystarczy nałożyć, a cała kreacja zrobi się supermodna no i zielony lakier.
A na deser gif, wszyscy kręcą filmy, ja się pobawię tą formą:)

Blazer - sh
top - sh
long belt - too old to remember
pants - hm
bag - parfois
rings, earrings - hm
shoes - zara

10 comments:

szavka WORLD said...

bluzka i pierscionki <3

Candice said...

Super, bardzo mi sie podoba :)

Marceline Vogue said...

Też mam te pierścionki i faktycznie ożywiają nawet zwykły strój :)

zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)

Pszczoła said...

wyglądasz cudownie!:)
świetne pierścionki buty torba i spodnie<33

Klaudia said...

bardzo fajnie :)

indisposed said...

fajnie to wszystko razem wyglada!:D
i genialnie spodnie ;)

Little Black Girl said...

dobre zestawienie kolorów!

margaret j said...

fajna stylizacja !

Zapraszam do siebie na konkurs- do wygrania profesjonalna sesja zdjęciowa margaret-j

Eve-r-green said...

Pierścionki też chciałam dziś kupić :-)

Caroline said...

mmm, ślicznie wyglądasz:) boski pierścionek

zapraszam do mnie
http://undecided-caroline.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...