1 May 2011

Orange loves pink

Wczoraj oglądając Must be the music, gdzie Maciek Rock miał pomarańczową marynarkę, a Paulina Sykut fuksjową sukienkę przypomniało mi się, że nie wrzuciłam na bloga tych zdjęć:) Uwielbiam sposób w jaki pomarańcz i czerwień się gryzą z różem.
Ten outfit może nie jest szczytem kreatywności, ale dużo jego pojedyńczych elementów to megahity mojej szafy. Różowa kurtka z sh po przeróbkach - skróciłam rękawy i dałam czarne guziki. Koronkowa bluza, którą bardzo lubię. Słynne z TVNu krabowe chinosy, którym zawdzięczam "jedność ud" ;) Wiosenne koturny z zimowych (!) wyprzedaży. Torebka prezent od faceta <3. Ubóstwiany przeze mnie pierścionek z Darth Vaderem i zegarek z wyprzedaży u małego jubilera u mojej babci w Łukowie. Ten zegarek jest niesamowity, niezniszczalny, zawsze zwraca uwagę, a zdradzę Wam, że kosztował mniej niż kawa... :)
pink jacket - SH
lace blouse - new look
scarf, belt - sh
chino - H&M
watch, Darth Vader ring - no name
flower ring - ny
bag - Parfois
floral socks - H&M
wedges - new look

18 comments:

Lilylove said...

oj kocha, kocha:)

michalina said...

Świetne połączenie kolorów. Bardzo mi się podoba :)

unusual flower ♥ said...

Świetnie . Dodaję ;)

Monsiunia said...

Świetny ten żakiet

* WOLF STYLE * said...

WOOOWWW FAB ....
HEYYY....GREAT PICTURES AND COLORS....U HAVE A FAB STYLE ....SUPER CUTE <3
DO U KNOW THIS PAGE...

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/STYLETHE-CITY/195386193832937

LOOKS FROM ALL OVER THE WORLD...IF U CARE TO JOIN...LOOK+VIEW OF YOUR CITY...LET US KNOW U,YOUR STYLE,YOUR FAB CITY AND YOUR BLOG...R U IN???
HOPE TO SEE U THERE SWEETIE <3
KISSESSS
GABRI ;)

Kathaireo said...

Wyglądasz rewelacyjnie!

Ishawi said...

Podobamisię ;P

alliszja said...

świetne połaczenie kolorów!

agg said...

świetnie wyglądasz, no i znana mi Tamka w tle:)

.mejdinka. :) said...

wyglądasz extra, tylko trochę nie pasują mi tu rajstopy do tych butów :) Oj tam czepiam się :D Super :)

zapraszam do mnie: nowy post.
www.made-vogue.blogspot.com
xoxo.

margaret j said...

fajnie, tak z energia :)

Zapraszam do siebie margaret-j

Elfena said...

bardzo energetycznie, podoba mi sie!

my little red carpet said...

świetne kolory a buty są boskie !!!
kiss :)

marykate said...

nie jestem przekonana co do połączenia różu z czerwienią ale Tobie to wyszło całkiem nieźle : ) spodnie i torebka są świetne.

sentimentallady said...

świetne spodnie!:*

Sara Ferreira said...

super te kolory razem!!
zapraszam do mnie
http://misscferreira.blogspot.com/

Katarzyna said...

Połączenie kolorów niezwykle trafione:D Ale rajstopy do tych butów- o nie:)

Bulma said...

Fajna stylizacja, idealnie wpisuje się w trendy tego sezonu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...