15 May 2011

No idea why

Karmelowokoralowa stylizacja oraz zdjęcia z pokazu F&F Autumn & Winter '11.
Jeśli chodzi o pokaz to tak jak w zeszłym roku był wizualnym i muzycznym widowiskiem z doskonałą oprawą świetlną, do tego miła pogawędka z Charlize, więc cieszę się, że poszłam. Niestety jeśli chodzi o ubrania byłam mocno zawiedziona. W zeszłym roku chciałam mieć co trzecią rzecz. (post tutaj) W tym roku najbardziej spodobały mi się jedne buty, które jak się okazało nie były z F&F... No i nagle ceny przestały być takie "tesco".


blazer - sh
top - sh
skirt - sh
clutch - sh
belt - vintage
wedges - zara



.

9 comments:

.mejdinka. :) said...

fajny set i relacja :)


www.made-vogue.blogspot.com
nowy post. zapraszam. xoxo

Koka!nna said...

Masz piękne włosy, wspaniała biżuteria i ubóstwiam tą spódnicę !
Bardzo fajny blog.

Gorąco pozdrawiam,
Kokainna.

p.s. Zapraszam do mnie, zostań na dłużej i obserwuj jeśli Ci się spodoba ;)

..::ramonies said...

Bardzo podobają mi się bluzka i spódniczka:)

martiarti said...

Bardzo ładne kolory w Twojej stylizacji:)

minnja said...

wow, great :)))

LOVE
minnja

http://minnja.blogspot.com/

Miss Ferreira said...

fajnie, zwłaszcza buty podbiły moje serce!
zapraszam do mnie
http://misscferreira.blogspot.com/

unusual flower ♥ said...

jeju ,niesamowicie przypominasz mi Alicie Keys ! ;D

Wix said...

wow to fajnie, uwielbiam Alcię:)

augustalolita said...

wonderful outfit and photos <3 the color combination is lovely!! and i adore your skirt and clutch!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...