10 Mar 2011

Freezing her ass off!

Tak tak wiem, największy mróz, a ja pastelowe kolorki :D bo to zdjęcia jakoś sprzed tygodnia, a wtedy było mega zimno. Spójrzmy na to tak, że to właśnie te kolory przywołałay wiosne;) Plus mój wełniany sweter w owieczki to ciuch nr dwa, dzięki któremu przetrwałam zimę:) i żuczek od ukochanego, ach:) Jeszcze są w HM, polecam, uwielbiam go:)
Mam nową, świetną pracę i wkrótce podzielę się z Wami tym, nad czym pracuję:) Nic związanego z modą, ale i tak będzie fajnie:)))
Zresztą jedną rewelację związaną z modą też mam, ale to podzielę się nastęnym razem;)
jumper - sh
tunic - Cubus
leather belt - sh
pants - Denimco
leather bag - sh
shoes - New Look%
bug - HM

Dzięki Olci za fotki:*

15 comments:

Agata Es said...

Jaki słodki żuczek ! <3

Wix said...

a może to bardziej chrabąszcz... nieważne;D

mademoiselle Joana said...

torebka super!

high on vitaminas said...

awww sweterek z owieczkami

LonelyGirl fashion said...

ale rewelacyjny sweter :) a jeszcze bardziej podoba mi sie ten z baneru :)

pocahontas said...

pięknie

..::ramonies said...

Ślicznie ci w takich kolorach!

LonelyGirl fashion said...

nie doczekam się do następnego posta :P mówże zaraz o co chodzi albo mi napisz na maila :D :D he he he

lady_sport said...

Świetnie wyglądasz, a robal - rewelacja!

ams said...

ten pastelowy sweterek jest naprawdę przeuroczy!

miikax3 said...

wyglądasz świetnie ;))

my little red carpet said...

Wyglądasz zajebiście !!! I właśnie szukam takiej bluzki :) Już wiem gdzie pójść :)

marykate said...

pudrowy pasiak boski : ) ogólnie całość bardzo mi się podoba : )

Henar said...

This is really beautiful !
I loved it ! ♥
xx

Henar
...OH MY VOGUE!

agg said...

bardzo fajna biżuteria:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...