16 Jan 2011

Caramel fur

Futro jakie by nie było pogrubia. A jak do rozmiaru modelki ma się daleko (bardzo daleko) to nie wiadomo: chodzić w nim czy nie chodzić... choćby nie wiem jak było modne. Chyba je przetransportuje do piwnicy i przemyślę to od nowa na jesieni...

Aaaaa no i wymarzone, bo ciepłe, ładne i wygodne - zimowe koturny ze skóry. Niesamowita historia: przymierzałam je na koniec listopada - jedyna para w moim rozmiarze za 360 zł - poza budżetem. Dokładnie 30 dni później: ta sama para za 120 :) Beata wypatrzyła:*

Fake fur - no name
Top - Dorothy Perkins sh
Chino - C&A
Leather wedges - New Look 
Necklace - Cubus
Leather belt - sh
Clutch - sh

Zdjęcia: Ola Artychowska:)

22 comments:

LonelyGirl fashion said...

a moim zdaniem futro Cię nie pogrubia !! do twarzy Ci w nim :) mam te same kolczyki i pierścionek i bardzo je lubię :)

my little red carpet said...

Nosić i to jak najczęściej ! Boski jest ten set ! WoW !
kiss

Paulinkowa said...

piękne buty!
w tym futrze naprawdę Ci do twarzy,
nie chowaj go do piwnicy! :)
Pozdrawiam.

patrycja2407 said...

Uwielbiam tą kolorystykę i Twoje spodnie :)
Pozdrawiam

M. said...

Bardzo mi się podoba Twój zestaw :)

Mój blog

Biurowa said...

Mi też się podoba :)

plamka said...

torebka jest rewelacyjna <3
http://plaamkaa.blogspot.com/

Kejtt said...

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to kolory ;)
Bardzo fajne spodnie i futerko też niezłe ;)

Kamilka - sweet chocolate said...

zachwycasz zdjęciami:)

claarax. said...

rewelacyjne futerko!

Natalii said...

wyglądasz cudnie, i zastanawiam sie z ktorej strony to futerko cie pogrubia ? :) zapraszam do mnie :)

Susie said...

Fajne spodnie ;)

Anna Maria said...

Super futerko i piękny koralowy top !

Agata Es said...

Ślicznie, wyglądasz cudownie:) Miło było poznać :)

Agata Es said...

Dotarłam :) Mimo małych przygód z walizką:) Jestem strasznie zakręcona ! Buziaki :*

justynjja.collection said...

Zapraszam do udziału w moim konkursie

Natalka said...

wspaniała bluzka, całość bardzo mi się podoba :) pięknie wyglądasz :)

Kasiulcowa said...

Wyglądasz świetnie i uwierz, że na tych zdjęciach wcale nie widać abyś miała jakikolwiek problem z wagą. Na pewno będę wpadała częściej no i zapraszam do siebie :**

kiwaczek2 said...

nic tutaj Cię nie pogrubia, więc śmiało noś. w sumie nawet jakby pogrubiało to chyba nie koniec świata no nie

Addictedtobeauty said...

Świetny set! Dziękuje!
Mnie również miło było Ciebie poznać!
Zastanawiam się jak mnie znalazłaś ;)

anies said...

Ciekawy zestaw, bluzka super ożywia całość. I to lubię w stylizacjach! :)

BillieJean said...

Wyglądasz fenomenalnie! Koralowa bluzka jest świetnym akcentem!

Swoja drogą, strasznie miło się na Ciebie patrzy, masz jakąś taką fajną energię :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...