22 May 2010

Orsay, F&F - Fashion Shows

Here are pictures from last weeks Fashion Shows:)

Ten tydzień upłynął pod hasłem pokaz mody. Odwiedziałm aż dwa: Orsay w Sheratonie i F&F na Torwarze.
Pokaz Orsaya był bardzo stonowany, nic mnie nie zachwyciło w strojach, ale może byłam pod takim wrażeniem Sophie Ellis Bextor, że już nic mnie nie mogło zadziwić:) Zdziwił mnie fakt, że na wybiegu pojawiły się identyczne ciemne legginsy w niebieskie kwiaty, jakie były niedawno w dziecięcym dziale H&M. Po pokazie było pyszne jedzonko i obcowanie z doborowym towarzystwem:)


Outfit na wieczór:
Koronkowa sukienka / Lace dress - Gina Tricot
Czarne bolerko ze złotym połyskiem / blazer- vintage

Drugi pokaz - F&F odbył się na Torwarze. Nie pojawiło się tak wielu celebrytów, nie było ciepłego jedzenia ani występów ale to nawet lepiej! Sam pokaz był bogaty, różnorodny, wybieg i wizualizacje robiły wrażenie. Wypatrzyłam sobie świetną kurteczkę z falbankami - całość ze skóry. No i te ceny! Na pewno odwiedzę Tesco:)

Zaproszenia dostaliśmy w ostatniej chwili nie miałam kiedy się przebrać, a niewyspana po pokazie Orsaya ubrana byłam całkiem na luzie: Tiszert - Cubus, klamra od paska - Ręcznie wycinana przez mojego przyjaciela Blinka:)

Kliknij - jego portfolio

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...